the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" Du gör som du vill själv kommer jag ha skåp " sa Isac som inte heller gillade att för mycket skolsaker ligger runt om i hans rum om de inte är läxor. Han blev lätt stressad om han hade andra skolböcker runt om sig än det som var i läxa.
9 nov, 2015 16:27
|
|
Borttagen
|
"jag tror jag går ut en stund." sa Theodore och gick ut ur deras rum.
9 nov, 2015 16:29
|
|
Borttagen
|
Isac såg efter Theo och började själv gå och leta efter någon lärare för att veta vad man skulle göra om kläderna var för små för en.
9 nov, 2015 16:31
|
|
Borttagen
|
Theodore valde att leta upp sjukstugan så att han kunde lämna in sitt hälsa intyg. Han visste att man skulle göra det ganska tidigt.
9 nov, 2015 16:34
|
|
Borttagen
|
Sjuksyster Nova satt vid kontoret precis bredvid sjukstugan hon satt och pratade med Sai hennes systerson
" Du det kommer bli bra här " sa Nova
" Det är endast bra om det finns snygga kroppar här " sa Sai och rättade till sin basket keps.
9 nov, 2015 16:37
|
|
Borttagen
|
Yukiko hade också börjat att leta efter sjukstugan. Hon stannade utanför dörren när hon såg den.
"hm ingen är i sjukstugan" mumlade Yukiko när hon märkte att det var låst.
9 nov, 2015 16:41
|
|
Borttagen
|
" Hm tyckte jag hörde någon " sa Nova och reste sig och öppnade dörren till sitt kontor. Hon log mot Yukiko då hon såg henne.
" Gissar att du söker mig jag är Nova och är er sjuksyster " sa Nova. Sai stunderade Yukikos kropp noga alla detaljer. Dock så kunde han inte se hela kroppen på grund av kläderna.
9 nov, 2015 16:45
|
|
Borttagen
|
"Ja um man skulle lämna in hälsa intyg så jag tänkte att det vore bäst att göra det på en gång" sa Yukiko och log lite grann. Hon sträckte fram intyget till sjuksköterskan.
9 nov, 2015 16:47
|
|
Borttagen
|
" tack hm Yukiko du hamnar på Y " sa Nova och log och la papperet i bokstavsarkivet för hälsointyg. Sai gick fram till Yukio
" Det var en fin liten kropp damen hade " sa Sai. Nova suckade nu visade Sai sin dåliga sida.
9 nov, 2015 16:49
|
|
Borttagen
|
Yukiko började rodna och började att känna sig väldigt obekväm. Hon ville slå till honom men kände att hon inte borde göra det då det var första dagen i skolan.
9 nov, 2015 16:51
|
Du får inte svara på den här tråden.