[PRS] luna_rav och Kaninis
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS] luna_rav och Kaninis
|
Borttagen
|
"Det var din ide, bestäm du" svarade Simon och tittade mellan de två.
6 nov, 2015 19:15
|
|
Borttagen
|
" Men jag vet inte" sa Meg med en suck.
6 nov, 2015 19:17
|
|
Borttagen
|
"Glasögonormen kanske?" frågade Johanna och tittade på Simon medan hon gick. Han blängde surt på henne och hon ryckte på axlarna. "Förlåt, Simon kanske?"
6 nov, 2015 19:20
|
|
Borttagen
|
" Mm" sa Meg och kollade på Simon.
" Visst" sa Joe och gick vidare.
6 nov, 2015 19:23
|
|
Borttagen
|
Ännu en gång blängde Simon på Johanna och hon ryckte på axlarna igen.
"Nej, borde vara Meg, hon kom på iden." svarade han.
6 nov, 2015 19:24
|
|
Borttagen
|
" Men gud vi får ta och bestämma oss" sa Meg med en suck.
6 nov, 2015 19:25
|
|
Borttagen
|
Johanna skrattade lite och vände sig om så att hon hade ryggen mot de igen. Det här sög, hon hade alltid försökt vara positiv även om hon inte alls var det, men det här bara sög.
Simon tittade på Meg och log lite.
"Jag tycker du." sa han.
6 nov, 2015 19:29
|
|
Borttagen
|
" Hur många tycker Simon och hur många tycker mig?" frågade Meg.
Joe kollade mellan Simon och Meg.
" Tycker du ska vara Meg" sa han.
6 nov, 2015 19:30
|
|
Borttagen
|
"Det spelar ingen roll för mig." svarade Johanna och viftade lite löst med handen medan hon gick.
6 nov, 2015 19:31
|
|
Borttagen
|
" Hm då ser det ut som om det blir jag då" sa Meg.
6 nov, 2015 19:33
|
Du får inte svara på den här tråden.