Good vs Bad (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Good vs Bad (prs)
|
Borttagen
|
" Jag litar ändå inte på dem. Kom Ted å Lillian vi drar" sa Felix och började att gå. Teddy ryckte på axlarna och började att gå efter Felix lite osäkert.
25 okt, 2015 19:58
|
|
Borttagen
|
Lillian såg på Even och Henry hon log och gick efter sin bror hon ville inte lämna bröderna. Vad var det jag sa ingen vill att du pratar för ingen lyssnar på dig sa rösten inom Even.
25 okt, 2015 19:59
|
|
Borttagen
|
"det verkar som att den yngsta tror på oss iallafall men den äldsta blir nog ett problem" sa Henry och började att tänka en stund.
25 okt, 2015 20:00
|
|
Borttagen
|
" Ja det blir det den mellersta verkar följa efter dit syskonen går " sa Even och funderade. han ville inte använda vold eller hot eller något sånt för att få med det äldsta barnet.
25 okt, 2015 20:01
|
|
Borttagen
|
"så nu är frågan hur vi gör?" sa Henry med en suck.
"Felix vilka var de?" frågade Teddy en aning nyfiket.
"de var bara trubbel och problem" sa Felix surt
25 okt, 2015 20:03
|
|
Borttagen
|
" trubbel var de inte och inte problem heller känns de som " sa Lillian och kramade om sin docka.
" Ja du säg det vill inte ta i med för hårda hårdhandskar heller " sa Even och suckade.
25 okt, 2015 20:08
|
|
Borttagen
|
"Jag tror de är trubbel" sa Felix allvarligt.
"Jag vet vad du menar men om vi inte får med honom måste vi ta i med hårdhandskarna" sa Henry
25 okt, 2015 20:11
|
|
Borttagen
|
" Om du säger det så " sa Lillian och sa inget mer.
" Man måste nästan bevisa att profetsian finns för att den äldsta ska lyssna på oss " sa Even med en suck
25 okt, 2015 20:13
|
|
Borttagen
|
" Hur ska vi kunna bevisa det?" frågade Henry förvirrat.
25 okt, 2015 20:14
|
|
Borttagen
|
" Det vet jag inte " sa Even och satte sig på en bänk han började tänka och ignorerade rösten inom honom.
25 okt, 2015 20:17
|
Du får inte svara på den här tråden.