Hej någon som vill rolla
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Hej någon som vill rolla
|
Borttagen
|
Alexia log och kollade ner mellan hans ben.
8 okt, 2015 20:19
|
|
Borttagen
|
De hölls sig vakna på ett angenämnt sätt och sen sommnade Simon tätt inntill Alexia
8 okt, 2015 20:22
Detta inlägg ändrades senast 2015-10- 8 kl. 20:26
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
Alexia låg fortfarande vaken och kunde inte sova. Hon vred och vände på sig och tillslut gick hon ner till köket.
8 okt, 2015 20:23
Detta inlägg ändrades senast 2015-10- 8 kl. 20:27
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
8 okt, 2015 20:27
|
|
Borttagen
|
Hon tog och drack lite men gick inte upp.
8 okt, 2015 20:27
|
|
Borttagen
|
Simon rörde lite på sig i sömnen.
8 okt, 2015 20:29
Detta inlägg ändrades senast 2015-10- 9 kl. 05:27
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
( Alexia är inte där)
Alexia satt och höll på med mobilen i köket.
8 okt, 2015 20:35
|
|
Borttagen
|
Simon vaknade långsamt. Alexia var inte där
"Alexia!?" ropade han
9 okt, 2015 05:28
|
|
Borttagen
|
Alexia hade somnat i soffan i vardagsrummet.
9 okt, 2015 07:02
|
|
Borttagen
|
Simon gick upp och fann tillslut Alexia sovandes i soffan. Han gick upp och klädde på sig och gick sen ner igen och fixade frukost
9 okt, 2015 07:03
|
Du får inte svara på den här tråden.