[PRS]Ett starkt band
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS]Ett starkt band
|
Borttagen
|
Jag nickade och ställde mig upp. Jag gick runt ett tag, innan jag satte mig ner bredvid Lucas.
6 okt, 2015 21:15
|
|
Borttagen
|
"Vi är snart framme, vi borde sätta på oss uniformerna!" Sade jag.
6 okt, 2015 21:20
|
|
Borttagen
|
Jag nickar bara, säger inget.
6 okt, 2015 21:21
|
|
Borttagen
|
Jag börjar gå mot en tom kupé. Efter ett litet tag kommer jag tillbaka med klädnaden på.
6 okt, 2015 21:25
|
|
Borttagen
|
När Lucas kommit tillbaka hade jag också på mig min klädnad, och log mot honom.
6 okt, 2015 21:28
|
|
Borttagen
|
"Vänta! Är du i Slytherin!" Sade Ron bestört.
6 okt, 2015 21:30
|
|
Borttagen
|
Jag nickade och slog ned blicken.
6 okt, 2015 21:31
|
|
Borttagen
|
"Ron!" Sade Hermione surt.
"Vadå?" Sade Ron.
6 okt, 2015 21:35
|
|
Borttagen
|
"Jag antar att jag är elak." mumlade jag.
6 okt, 2015 21:36
|
|
Borttagen
|
"Det tycker inte jag!" Sade Hermione för att rädda situationen.
6 okt, 2015 21:41
|
Du får inte svara på den här tråden.