Vad skulle din boggart bli?
Forum > Harry Potter > Vad skulle din boggart bli?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
catcat
Elev |
Tvåhundra spindlar. Eller en "black eyed people" ifall ni vet vad det är.
17 aug, 2012 14:41 |
|
Tonks_xD
Elev |
17 aug, 2012 14:50 |
|
Borttagen
|
Precis som Ron så skulle det bli en spindel
17 aug, 2012 18:47 |
|
Miss_malyn
Elev |
Ett spöke typ
Är livrädd för mörker och andligt typ! :O "When I'm 80 years old and sitting in my rocking chair, I'll be reading Harry Potter. And my family will say to me, "After all this time"? And I will say, "Always." 17 aug, 2012 23:33 |
|
lily99
Elev |
Haha min största skräck är nog att komma försent till skolan eller bryta reglerna och få dåliga betyg så det skulle nog vara en lärare som skällde på mig, fast det skulle kunna vara en spindel också
18 aug, 2012 09:29 |
|
Borttagen
|
En kniv eller någonting som påminner om döden.
18 aug, 2012 11:55 |
|
Borttagen
|
En stor orm eller en stor spindel
18 aug, 2012 11:59 |
|
Borttagen
|
En stor och äcklig harkrank
19 aug, 2012 10:29 |
|
Borttagen
|
Att Hp förintas och att min familj försviner
19 aug, 2012 10:32 |
|
Borttagen
|
Min mammas död
19 aug, 2012 11:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen