PRS Marodör roll
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS Marodör roll
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tessa
Vi släppte varan "Jag är trött jag ska nog sova", sa jag. Remus "Och HUR skulle vi, ehm, JAG ta reda på det?" Frågade jag hackigt. 19 aug, 2015 18:08 |
|
Lillan Potter
Elev |
Sirius
"Fråga henne, såklart." Lowen "Jag med, godnatt!" Sa jag. (Jag tror jag slutar vara Lily, men kommer vara James ibland men inte så ofta. 19 aug, 2015 21:19 |
|
Borttagen
|
(Oki, du väljer själv!)
Remus Jag borrade ner ansiktet i kuden. "Varför är livet så kopliserat?" frågade jag. Tessa Jag gick och lade mig. 19 aug, 2015 21:21 |
|
Lillan Potter
Elev |
(JAG RÅKADE AVBEVAKA TRÅDEN FÖRUT IDK HUR MEN JA!! D: )
Sirius "De är inte så komplicerat. Du är tillräckligt modig när du är marodör för att fråga hur hon känner för dig." 21 aug, 2015 17:23 |
|
Borttagen
|
Remus
"Jag mena inte på de...t sättet", sa jag. 21 aug, 2015 17:28 |
|
Lillan Potter
Elev |
Sirius
Jag suckade. Hur trodde Remus att jag skulle förstå när han sa nånting? "Godnatt då." 21 aug, 2015 18:21 |
|
Borttagen
|
Remus
"Godnatt", sa jag. 21 aug, 2015 19:00 |
|
Lillan Potter
Elev |
INGEN
En ny morgon gryr.. Och det är en fullmåne nästa natt... 21 aug, 2015 21:15 |
|
Borttagen
|
(Ingen XD vi säger det är lördag idag
Tessa På morgonen vaknade jag tidigt. Väldigt tidigt. 21 aug, 2015 21:17 |
|
Lillan Potter
Elev |
(Okaiiuuuu)
Lowen Jag hade gått till uggletornet för att posta ett brev till mina föräldrar, då jag märkte att Pringels var borta. Jag gick tillbaka mot Gryffindors Sällskapsrum när jag hörde ett jamande. Jag lyfte på ett skynke och där satt Tessas katt(vad heter den nu igen? cx) med en uggla i klorna, en död uggla. Det var Pringels. 21 aug, 2015 21:21 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen