PRS med Kaylin
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Kaylin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ian
"Visst, det kan ta ett tag och lära sig, men annars är det inte så svårt!" Sade jag och log. 25 aug, 2015 17:46 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- Jag ler igen, och ställer mig bredvid Ian. Han börjar att slå in massa koder. Och som vanligt förstod jag ingenting om hans datagrejor. Go Fuck yourself you damn cereal 25 aug, 2015 17:47 |
|
Borttagen
|
Ian
"Nu så ser jag till att vara uppkopplad medans vi reser!" Sade jag. En minut senare landade flyget. 25 aug, 2015 17:49 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- Det var inte ens en idé att fråga, vad han pratade om. "Men... Hur ska vi ta oss förbi alla vakter?, och kameror?" Go Fuck yourself you damn cereal 25 aug, 2015 17:57 |
|
Borttagen
|
Ian
"Jag stänger bara av kommunikationen via det vanliga nätet!" Sade jag. 25 aug, 2015 17:58 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- Jag ler, och drar fram dolkarna, snurra de i varsin åtta, samtidigt, och ställer mig redo att anfalla. "Vi springer över den... Hur mycket batteri har du?" Go Fuck yourself you damn cereal 25 aug, 2015 19:30 |
|
Borttagen
|
Ian
"Fulladdat!" Sade jag glatt. 25 aug, 2015 19:33 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- "Okej! Vi springer över planen, till plattform 48, och sedan hoppas vi att de inte skjuter ner oss... Anars kan ju du styra...." Jag buffar till Ian på armen. Den riktiga. Go Fuck yourself you damn cereal 25 aug, 2015 19:37 |
|
Borttagen
|
Ian
"Då springer vi!" Sade jag 25 aug, 2015 19:38 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- Jag tar fram en pistol, och börjar springa. Jag skjuter Två männ, med antagligen dödande skott. Nör vi enslingen är framme ser jag på Ian. Han verkar lika okej som jag. "Upp, upp och iväg!" Citerar jag ur en film, som kom från någon tidskapsel. Go Fuck yourself you damn cereal 25 aug, 2015 19:43 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen