Stallet (Öppen rollspel, söker deltagare)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Stallet (Öppen rollspel, söker deltagare)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HermioneHäst
Elev |
Christy
Jag skyndar mig fram till hästbilen när den kommer. Äntligen är de här! Jessie Jag tittar på mamma som rusar fram till bilen. Det där måste absolut vara min häst. Eller? (Det är mammas hästar)
16 okt, 2015 16:54 |
|
Borttagen
|
(Va?) (fattar ingenting)
16 okt, 2015 16:55 |
|
HermioneHäst
Elev |
Skrivet av Borttagen: (Va?) (fattar ingenting) (Du kommer förstå. Tror jag.) Jessie När bakluckan öppnas blir jag förvånad. I hästbilen står det två små shettisar. Va? Tänker jag och går fram till mamma. -Varför är det två shettisar i bilen? Frågar jag henne. -Jo, jag har ju precis blivit opererad i knät, så i tre år kommer jag bara jobba halvtid. Så jag behövde en ny hobby, vilket blev de här två. Hon pekar på shettisarna som är så söta att man inte kan säga något ont om dem.
16 okt, 2015 17:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av HermioneHäst: Skrivet av Borttagen: (Va?) (fattar ingenting) (Du kommer förstå. Tror jag.) Jessie När bakluckan öppnas blir jag förvånad. I hästbilen står det två små shettisar. Va? Tänker jag och går fram till mamma. -Varför är det två shettisar i bilen? Frågar jag henne. -Jo, jag har ju precis blivit opererad i knät, så i tre år kommer jag bara jobba halvtid. Så jag behövde en ny hobby, vilket blev de här två. Hon pekar på shettisarna som är så söta att man inte kan säga något ont om dem. ok 18 okt, 2015 08:18 |
|
HermioneHäst
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av HermioneHäst: Skrivet av Borttagen: (Va?) (fattar ingenting) (Du kommer förstå. Tror jag.) Jessie När bakluckan öppnas blir jag förvånad. I hästbilen står det två små shettisar. Va? Tänker jag och går fram till mamma. -Varför är det två shettisar i bilen? Frågar jag henne. -Jo, jag har ju precis blivit opererad i knät, så i tre år kommer jag bara jobba halvtid. Så jag behövde en ny hobby, vilket blev de här två. Hon pekar på shettisarna som är så söta att man inte kan säga något ont om dem. ok Ja. Ska jag göra mallar till dem?
18 okt, 2015 09:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av HermioneHäst: Skrivet av Borttagen: Skrivet av HermioneHäst: Skrivet av Borttagen: (Va?) (fattar ingenting) (Du kommer förstå. Tror jag.) Jessie När bakluckan öppnas blir jag förvånad. I hästbilen står det två små shettisar. Va? Tänker jag och går fram till mamma. -Varför är det två shettisar i bilen? Frågar jag henne. -Jo, jag har ju precis blivit opererad i knät, så i tre år kommer jag bara jobba halvtid. Så jag behövde en ny hobby, vilket blev de här två. Hon pekar på shettisarna som är så söta att man inte kan säga något ont om dem. ok Ja. Ska jag göra mallar till dem? Behövs nog inte 21 okt, 2015 15:02 |
|
HermioneHäst
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av HermioneHäst: Skrivet av Borttagen: Skrivet av HermioneHäst: Skrivet av Borttagen: (Va?) (fattar ingenting) (Du kommer förstå. Tror jag.) Jessie När bakluckan öppnas blir jag förvånad. I hästbilen står det två små shettisar. Va? Tänker jag och går fram till mamma. -Varför är det två shettisar i bilen? Frågar jag henne. -Jo, jag har ju precis blivit opererad i knät, så i tre år kommer jag bara jobba halvtid. Så jag behövde en ny hobby, vilket blev de här två. Hon pekar på shettisarna som är så söta att man inte kan säga något ont om dem. ok Ja. Ska jag göra mallar till dem? Behövs nog inte Okej. Så ska vi bara fortsätta?
21 okt, 2015 17:39 |
|
Borttagen
|
Japp
22 okt, 2015 20:25 |
|
HermioneHäst
Elev |
Jessie
Den ena shettisen är en brunskäck och den andra är svart. -Det här är Flicky, hon pekar på skäcken. "Och det här är Fanny" Mamma ger mig ett grimmskaft. "Ta Flicky." Säger hon bara och sätter fast hennes grimskaft i Fannys grimma.
22 okt, 2015 21:47 |
|
Borttagen
|
Mell
Jag går tillbaka in i stallet, medan mamma visar var ponnyerna ska stå. 25 okt, 2015 07:52 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Stallet (Öppen rollspel, söker deltagare)
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen