Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspel om Kopierarna (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel om Kopierarna (prs)

1 2 3 ... 10 11 12 ... 87 88 89
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Mina kom hem men hon behövde inte ta av sig jackan eller skorna då hon inte ens hade tagit på sig dem.
"Jag går till mitt rum & lägger mig så vi hörd imorgon" sa Mina & gick upp för trappan.

12 aug, 2015 16:39

Borttagen

Avatar


" inte förens du har drukigt något varmt unge dam " sa Kami och gick efter Mina.

12 aug, 2015 16:45

Borttagen

Avatar


Mina stannade till.
"Um okej jag tar en kopp med tee " sa Mina som inte ens gillade tee.

12 aug, 2015 16:53

Borttagen

Avatar


" Du gillat ju inte ens tee " sa Kami misstänksamt och såg på Mina.

12 aug, 2015 16:54

Borttagen

Avatar


Mina skrattade lite grann.
"Nejdå jag ska inte dricka varm choklad utan tee" sa Mina & gick mot köket.

12 aug, 2015 16:56

Borttagen

Avatar


" Slår vad om att hon kommer ta varm choklad " sa Kami och gick till sitt rum.

12 aug, 2015 16:59

Borttagen

Avatar


Mina log & tog en kopp varm choklad.

12 aug, 2015 16:59

Borttagen

Avatar


Kami la sig i sängen och tog upp mobilen och kollade på bilder på henne och hennes kille hon började gråta igen. Hon saknade Malte så mycket.

12 aug, 2015 17:13

Borttagen

Avatar


Skolan är inte som man hade tänkt sig

nästa morgon gick Mina upp tidigt. Hon tog sin lunch låda som Akira hade gjort till henne. Hon log lite grann medans hon åt en macka. I kväll skulle flera kusiner dyka upp & det gjorde henne glad.

12 aug, 2015 17:20

Borttagen

Avatar


Ailwin kom in i huset han hade tagit en joggingtur i kvarteret nu på morgonen. Han såg på Mina
" är du redo att gå till skolan ?" Frågade Aliwin.

12 aug, 2015 18:27

1 2 3 ... 10 11 12 ... 87 88 89

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel om Kopierarna (prs)

Du får inte svara på den här tråden.