Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 10 11 12 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Will
Jag gick ut ur matsalen.
"Vad är nästa ämne?" Frågade jag Joey.

11 aug, 2015 19:33

Borttagen

Avatar


Jenn
"Nej,förlåt jag menar DEN tjejen", sa jag och peka på tjej som pratat med Will.

11 aug, 2015 19:33

Borttagen

Avatar


- Jaha, sa jag lättat. Hon kom visst ihåg mig!
(Edit: någon som tänker skriva?)

11 aug, 2015 19:34

Borttagen

Avatar


Jenn
Tillsut var matiden slut och vi alla var ute.

11 aug, 2015 19:49

Borttagen

Avatar


Joey

"Musik" Svarade jag Will. "min favoritämne" Tillade jag medan jag började gå mot klassrummet.

11 aug, 2015 19:52

Borttagen

Avatar


Gwen
När jag gick genom korridoren på väg till musiken fick jag syn på två killar som gick framför mig.
"Musik, mitt favoritämne" sa den ena.
Jag gick ikapp dom och tog tillfället att bekanta mig med några fler av mina nya klasskamrater. När jag kom närmare såg jag att den ena var den kille som sagt att jag fick sitta vid deras bord vid maten.
" Hej, jag heter Gwen", sa jag och log mot dom. " Vilka är ni?"

11 aug, 2015 21:10

Borttagen

Avatar


Joey

Jag kollar på henne.
"Jag heter Joey, Joey plum" Sa jag vänligt. "och han här är Will. Vad heter du?"

11 aug, 2015 21:14

Borttagen

Avatar


"Gwen", svarar jag och ler tillbaka mot Joey." Jag hörde att musik är ditt favoritämne? Det är mitt med."

11 aug, 2015 21:25

Borttagen

Avatar


Jenn
Jag gick mot musiksalen.

11 aug, 2015 21:26

Borttagen

Avatar


Joey

"Kul! spelar du nåt instrument?" Sa jag och log.

JossiMarauder har du avbevakat eller?

11 aug, 2015 21:32

1 2 3 ... 10 11 12 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.