PRS med ellisen05 [Del 2]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS med ellisen05 [Del 2]
|
Borttagen
|
Jag såg en svart dörr framför mig och gick mot den.
21 aug, 2015 17:48
|
|
Borttagen
|
21 aug, 2015 17:49
|
|
Borttagen
|
21 aug, 2015 17:52
|
|
Borttagen
|
Jag såg Link sätta sig upp.
21 aug, 2015 17:53
|
|
Borttagen
|
"Reducto!" Skrek jag och riktade staven mot malfoy. Sedan blev jag min animagus.
21 aug, 2015 17:54
|
|
Borttagen
|
Jag förvandlade mig och ledde Link till en utgång.
21 aug, 2015 17:55
|
|
Borttagen
|
21 aug, 2015 17:56
|
|
Borttagen
|
Vi gick ut.
" Ska vi transferera oss?" frågade jag Will.
26 aug, 2015 16:23
|
|
Borttagen
|
"Jag antar det!" Sade jag.
*Här heter min karaktär Link, inte Will *
26 aug, 2015 18:37
|
|
Borttagen
|
(( Jag vet, och jag försöker ooooppps!)
Vi transfererade oss hem.
29 aug, 2015 20:53
|
Du får inte svara på den här tråden.