Tredje Generationen PRS!
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Tredje Generationen PRS!
|
Borttagen
|
Jag masade mig upp ochdrog åt sidan det gula hängerna från fönstret. Solen gassade in och de andra tjejerna mummlade surt åt mig
9 aug, 2015 23:11
|
|
Borttagen
|
Jag klädde på mig och börja vecka dem andra.
"Upp, upp, upp, det är en stor, stor, stor dag idag", sa jag och immitrrade min ständigt glada och possitiva moster Angie.
9 aug, 2015 23:13
|
|
Borttagen
|
Wilma masade sig upp hon också men Fanni, Zoey och Emma drig antingen täcket eller sin kudde ovanför huvudet
9 aug, 2015 23:15
|
|
Borttagen
|
Tillslut var alla uppe, trötta. Jag gick ner till frukosten.
9 aug, 2015 23:16
|
|
Borttagen
|
J
Jag valde att skita i de andra och jag bytte hastigt om och gick ner till frukosten.
9 aug, 2015 23:20
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig ned vid bordet, flr en gångs skul var det inte många som kommit.
9 aug, 2015 23:21
|
|
Borttagen
|
Korizorerna var öde. Enstaka lärare och elever var fär
9 aug, 2015 23:22
|
|
Borttagen
|
Jag tog för mig av apelsinjuicen och smörgåsarna och frukten på bordey
9 aug, 2015 23:25
|
|
Borttagen
|
Bakom mig hörde jag snabba steg "Vad hände med dethär att vi skulle vänta på varandra?" frågade Dylan med ett brett flin. Jag slog skämtsamt till honom och vi gick in i salen tillsammans
10 aug, 2015 10:08
|
|
Borttagen
|
När jag ätit klart så gick jag snabbt ut till Örtläran.
__________________
GinnyWeaslyy
2 sep, 2015 11:40
|
Du får inte svara på den här tråden.