Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

To be a hero is not Easey (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > To be a hero is not Easey (prs)

1 2 3 ... 10 11 12 ... 17 18 19
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Leticia försökte att hoppa undan men hann inte att undvika den här gängen. en av stenarna landade på hennes ben & hon kunde inte ta sig loss & smärtan var hemsk.

2 aug, 2015 15:24

Borttagen

Avatar


Leah log då hon gick fram till Letichia hon började drömma fram en sövane dimma runt Leticia.

2 aug, 2015 15:25

Borttagen

Avatar


Leticia använde sina vind krafter & blåste bort dimman.
"Hon ville inte åka fast så lätt.

2 aug, 2015 15:29

Borttagen

Avatar


Leah log det här gjorde det bara det hela med striden roligare hon dagdrömde fram en staty från museet och den började röra sig och slå till mot Leticia.

2 aug, 2015 15:35

Borttagen

Avatar


Leticia kunde inget göra mot statyn utan blev slagen medvetslös.

2 aug, 2015 20:03

Borttagen

Avatar


Leah log
" Hm inte illa för nån som upptäckt sina krafter " sa Leah hon lyfte upp Leticia och försvann med henne.

2 aug, 2015 21:22

Borttagen

Avatar


Leticia var medvetslös & skulle förmodligen inte vakna upp på ett tag.

2 aug, 2015 21:24

Borttagen

Avatar


Välj nu Vince vänner eller böcker

Vince gick med en bok i handen mot skolan hans syster Eri suckade hennes bror läste ibland för mycket tyckte hon.
" Vince snälla läs inte medans du går mot skolan " bad Eri.
" Jag är ju försiktig " sa Vince som gick lungt. På sig hade han en gul skjorta och en ljusgrön jacka över och svarta jeans.
" Aja tur att jag går med dig iallafall " sa Eri och tänkte idag skulle hon hålla hennes bror borta från biblioteket. Det var inte bra för honom om han bara läste tyckte hon. Han behövde vara mer med folk inte begränsa sig så mycket i det sociala. Vince ville ju inte umgås med mer än 3 personer med henne själv inräknat.

2 aug, 2015 21:53

Borttagen

Avatar


Två sydkorenaska tjejer med mörkbrunt hår & bruna ögon började att klä på sig sina kläder. Deras namn var Haenim & Dalnim. De är systrar & går i samma klass som Vince. Dalmin är ett år yngre än de andra då hon är väldigt smart av sig.
När de kom ner till köket så såg de på varandra.
"Undrar hur skolan blir idag" sa Haenim lite nyfiket.
"Det får man vänta & se helt enkelt" sa Dalnim.
DE båda började att gå mot skolan.

2 aug, 2015 21:58

Borttagen

Avatar


Eri tog tag i sin bror och tog ifrån henne boken
" Nu blir det bok förbud " sa Eri
" Men kom igen hit med den " sa Vince Eri låste in boken i sitt skåp.
" Du behöver göra något annat från och med nu " sa Eri. Vince suckade och satte sig på en bänk och surade.
" Det är för ditt eget bästa " sa Eri och tänkte min bror behöver verkligen hjälp tänkte hon.

2 aug, 2015 22:06

1 2 3 ... 10 11 12 ... 17 18 19

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > To be a hero is not Easey (prs)

Du får inte svara på den här tråden.