Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Will
"De vet jag inte, men jag vet att Josse är bättre än mig." Sade jag till Elli 29 jul, 2015 11:41 |
|
Borttagen
|
Priim~
"EE.. nej! Jag är ju jägare i Rawenclovs Quiddich lag! " 29 jul, 2015 11:42 |
|
Borttagen
|
" Men du är bättre än Priim? " Sade jag och studsade mot Priim.
29 jul, 2015 11:42 |
|
JossiMarauder
Elev |
Josse -
Jag tittade ut genom fömstret som vätte ut mot sjön. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 29 jul, 2015 11:43 |
|
Borttagen
|
Priim~
Jag sätter mig på min kvast. 29 jul, 2015 11:45 |
|
Borttagen
|
Will
Jag sprang in "Kommer du med ut och kör Quidditch sen Josse?" Frågade jag Josse. 29 jul, 2015 11:46 |
|
JossiMarauder
Elev |
Josse -
Jag tittade trött på Will. "Har jag ens ett val?" Frågade jag honom. "Jag kommer om fem minuter!" So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 29 jul, 2015 11:47 |
|
Borttagen
|
Priim~
Jag kastar klonken till Elli. 29 jul, 2015 11:50 |
|
JossiMarauder
Elev |
Josse -
Jag satte snabbt på mig mina kläder, greppade min Nimbus 2001 och sprang ut. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 29 jul, 2015 11:53 |
|
Borttagen
|
Elli
Jag tog klonken. " Visst är Will bättre än dig på Qudditch Priim?" frågade jag glatt medans jag kastade tillbaka klonken. 29 jul, 2015 11:59 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen