Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs med VT

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med VT

1 2 3 ... 10 11 12 ... 20 21 22
Användare Inlägg
JossiMarauder
Elev

Avatar


(Fölåt så hemskt mycket! Jag hade tänkt skriva "Tänkte" istället för "Frågade". "Nehe" skrev jag till Harry )

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

4 aug, 2015 22:59

VT
Elev

Avatar


(Gör inget! Nu fatta jag)
"Zia... Du sa verkligen det till Harry?" Frågade Betty.
"Ja..."
"Hur reagerade han?"
"jag vill helst inte prata om det..."
"Ok, vi går. Vi hälsar på dig senare!" Sa Lou
De båda gick och jag somnade strax efter.

"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..."

4 aug, 2015 23:05

JossiMarauder
Elev

Avatar


Harry kastade en blick på mig. Jag hölde på ögonbrynet. Han smrev något på lappen och skickade den tillbaka.
Berättar sen stod det.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

4 aug, 2015 23:07

VT
Elev

Avatar


Jag drömer om min pappa... han var snäll ocg rolig och jag är mest lik honom... Jag saknar honom...

"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..."

4 aug, 2015 23:08

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jag nickade. Tillslut ringde det ut.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

4 aug, 2015 23:17

VT
Elev

Avatar


Minnen och drömmer flyger förbi i huvudet.

"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..."

4 aug, 2015 23:22

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jag gick ut och väntade på Harry.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

4 aug, 2015 23:32

VT
Elev

Avatar


Det gladaste minnet flyger förbi... När pappa kom med den stora pandan... gud vad jag var glad... jag saknar honom verkligen. Jag har fortfarande pandan kvar till och med så har jag den här, fast jag har förminskat den.

"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..."

5 aug, 2015 10:37

JossiMarauder
Elev

Avatar


"Vad sa hon?" Frågade jag.
han suckade.
"Hon sa att...hon" började Harry.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

5 aug, 2015 10:43

VT
Elev

Avatar


Det är första gången som jag inte drömmer om Harry. Känns skönt för då behöver jag inte bli besviken på att han aldrig kommer att gilla mig.

"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..."

5 aug, 2015 10:47

1 2 3 ... 10 11 12 ... 20 21 22

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med VT

Du får inte svara på den här tråden.