Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

the place call Rubian (Prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > the place call Rubian (Prs)

1 2 3 ... 10 11 12 ... 34 35 36
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Casper log och gick efter sin storebror han fick jaga flugan senare.

Aragorn hade kommit hem igen han hade varit och besegrat lite varelser som hade försökt förstöra en viktigt blomma. Den var jätteviktig då den kunde hela. Han såg sig om efter sina söner.

22 jul, 2015 23:35

Borttagen

Avatar


Teddy gick fram till en grotta som var bra gömd bakom mossan.
" här är det" sa Teddy & gick in i grottan.

Waren gick gåendes med en sur blick han såg mot Aragorn.
" er son vill tydligen inte lära sig något" sa Waren

22 jul, 2015 23:40

Borttagen

Avatar


Casper gick nyfiket in efter han såg sig nyfiket omkring.


Aragorn suckade
" Ska prata med honom vart är han förresten? " frågade Aragorn. Han brydde sig inte så mycket om Casper då han litade på Elias hellt att han höll koll på honom. Men Elise gjorde sitt bästa men ändå smet Teddy.

22 jul, 2015 23:43

Borttagen

Avatar


Teddy tände några ljus som han hade lagt i grottan.
" nu är vi bara tre som vet om det här stället" sa Teddy.

" ingen anning fråga Elise hon vet nog " sa Waren & gick iväg.

22 jul, 2015 23:47

Borttagen

Avatar


" vem är den tredje? " frågade Casper nyfiket

Aragorn började leta efter Elise han skulle behöva ett nytt förband för sitt sår på armen men det var inte viktigt just då.
" Elise " ropade han.
" Ja ershöghet " sa Elise och kom fram till Aragorn.
" Ja har du sett Teddy nånstans? " frågade Aragorn.
" Låt mig tänka på ställen han kan vara " sa Elise och började tänka.

22 jul, 2015 23:50

Borttagen

Avatar


Teddy rodnade lite smått.
" Lucy " sa Teddy med en osäķer röst

22 jul, 2015 23:53

Borttagen

Avatar


" Okej Lucy just ja sjuksysterns dotter eller? " frågade Casper

" Nej ershöghet jag kan inte hitta på ställen din son kan vara på " sa Elise
" tänk om det händer honom något vi måste sända ut vakter i skogen och leta " sa Aragorn oroligt han hade hellt glömt bort Casper igen.
" Ja ershöghet jag samlar min vakt grupp " sa Elise och sprang iväg.

22 jul, 2015 23:59

Borttagen

Avatar


Teddy nickade lite smått.
"Vi brukade leka här när vi var 10 år gamla & gömde oss jämt i grottan då vi inte ville hem på en gång"sa Teddy

23 jul, 2015 05:19

Borttagen

Avatar


" Åh " sa Casper och log han hade ju själv hålit sig till slottet då han var yngre.
" Teddy " ropade Aragorn han var i ute och letade i skogen nu med vakter.

23 jul, 2015 14:35

Borttagen

Avatar


"åh tusan de är redan ute & letar efter mig" sa Teddy med en suck.
Teddy såg mot Casper.
"vi kommer att få problem tror jag" sa Teddy.

23 jul, 2015 14:37

1 2 3 ... 10 11 12 ... 34 35 36

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > the place call Rubian (Prs)

Du får inte svara på den här tråden.