PRS Elefantprinsessan ♥Linn♥ & Hermone Puddlemere
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS Elefantprinsessan ♥Linn♥ & Hermone Puddlemere
|
Borttagen
|
Jag tänker inte på var jag går och går ut i staden.
21 okt, 2015 15:11
|
|
Borttagen
|
Jag ser en vacker kvinna. Hon har ett märkligt ljus omkring sig.
21 okt, 2015 18:39
|
|
Borttagen
|
25 okt, 2015 07:54
|
|
Borttagen
|
"Vem är du?" frågar jag kvinnan.
25 okt, 2015 12:09
|
|
Borttagen
|
Jag kommer till slutet av staden där jag sjunker ihop mot en sten och allting svartnar.
26 okt, 2015 12:32
|
|
Borttagen
|
"Lyssna noga." säger hon. "Gå norrut till utkanten av staden."
Sedan försvinner illusionen.
26 okt, 2015 15:23
|
|
Borttagen
|
Det är svart. Jag stör röster på avstånd.
26 okt, 2015 15:35
|
|
Borttagen
|
Jag skyndar mig till utkanten av staden.
26 okt, 2015 17:21
|
|
Borttagen
|
(Det ska stå Hör och inte stör..... såg det nu)
Jag reser mig på vacklande ben, fortfarande blind.
26 okt, 2015 18:54
|
|
Borttagen
|
När jag kommer dit ser jag prinsessan.
"Är du okej!?" ropar jag oroligt.
27 okt, 2015 07:01
|
Du får inte svara på den här tråden.