Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
Jag och Hermione går till godisbaronen där vi träffar Ron sedan kommer Harry och skrämmer oss. - Harry, du får väl inte vara här ju, säger jag. - Jag tog en hemlig gång, säger Harry.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
5 jul, 2015 16:01 |
|
Borttagen
|
Jag lägger mig och sover.
5 jul, 2015 16:02 |
|
Lele
Elev |
5 jul, 2015 16:04 |
|
Borttagen
|
" Valmo vakna!" ropade Ernie klockan 11 på morgonen.
5 jul, 2015 16:09 |
|
Lele
Elev |
5 jul, 2015 16:10 |
|
Borttagen
|
*Jopp *
5 jul, 2015 16:10 |
|
Lele
Elev |
*ok. Och det är väl söndag nu?*
Jag vaknade klockan 8 av att Ron och Harry. Mama, kudos for saying that. For spilling.
5 jul, 2015 16:24 |
|
Borttagen
|
Jag gick ner. Jag gick till Myrtles toalett och grät. Jag sabbar alltid allt.
5 jul, 2015 16:25 |
|
Lele
Elev |
5 jul, 2015 16:28 |
|
Borttagen
|
Varför? Plötsligt såg jag Eric gå förbi. Jag snyftade extra högt denna gång.
5 jul, 2015 16:32 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen