Agent's of New york (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Agent's of New york (prs)
|
Borttagen
|
" Jo och hoppas han förstår det också " sa Roxane med en suck.
" Han är lite beroende för att jobba " sa Lilly.
31 maj, 2015 21:33
|
|
Borttagen
|
"Vi får förklara för honom när han kommer hem att han inte behöver jobba så hårt" sa Rin med en suck.
31 maj, 2015 21:34
|
|
Borttagen
|
" Japp " sa Lilly
" Lilly du kommer komma försent till skolan " sa Roxane
" Vilken skola? " frågade Lilly för att spela dum.
" Försök inte spela dum " sa Roxane
" jaja " sa Lilly med en suck.
31 maj, 2015 21:35
|
|
Borttagen
|
"Skynda dig så att du inte blir sen" sa Rin & såg allvarligt mot Lilly
31 maj, 2015 21:38
|
|
Borttagen
|
" Om du säger det så " sa Lilly och skyndade sig till skolan.
31 maj, 2015 21:39
|
|
Borttagen
|
Rin log.
"Jag minns när jag gick i skolan" sa Rin
31 maj, 2015 21:40
|
|
Borttagen
|
" Jag med " sa Roxane och log hon saknade skolan.
31 maj, 2015 21:41
|
|
Borttagen
|
"Jag gillar mitt jobb mer än skolan dock" sa Rin & såg mot Roxane.
"Jag menar på mitt jobb så kärnar jag 59 200 kronor i månaden" sa Rin
31 maj, 2015 21:43
|
|
Borttagen
|
" det var riktigt mycket pengar " sa Roxane och tänkte på mitt senaste jobb tjänade hon minst en tredjedel av det hon känade.
31 maj, 2015 21:45
|
|
Borttagen
|
"Jag är Flygledare & det är en av de jobben som man kärnar mycket pengar på" sa Rin.
31 maj, 2015 21:47
|
Du får inte svara på den här tråden.