The cure [J_J & Sallad]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The cure [J_J & Sallad]
|
Borttagen
|
En halvtimme senare var Zeke och Alex framme vid flygplatsen.
Zeke gick ut ur bilen och stängde dörren. "Wow, du kör verkligen bra för att vara självlärd. Innan min storebror blev galen körde han mig och mina syskon. Han körde som ett fyllo." Sa han och flinade. "Vart ligger det där förrådet?"
14 jun, 2015 12:31
|
|
Borttagen
|
ändrar om min text)
Alex log direkt tack "låter ju som jag har alla stjänor"Sa hon på skoj och log emot honom "vi måste bara gå in en bit"Sa hon och låste bilen och gick tyst emot ingången och öppnade tyst dörren. "sen kan vi sova"Sa hon snällt och log mot honom
14 jun, 2015 12:37
|
|
Borttagen
|
Zeke kollade på Alex. "Bra, jag är jättetrött" Sa han och skrattade. "Vänta vad var det där?" Hördes det en bit bort. "Shit! Inte forskare" Han drog med sig Alex in i skuggorna och siktade med pistolen mot där han hade hört ljudet. Han sköt den första forskaren som gick runt hörnet.
17 jun, 2015 10:12
|
|
Borttagen
|
Alex hade följt med honom direkt och stod lugnt vid honom och granskade lite bakom sig och nickar att de kunde gå det hållet. "Zeke dit"Sa hon tyst till honom och drog försktigt hans hand så han följde med henne.Väl där stanar hon och kollade runt. "Hur gör vi nu?" mumade hon och nickar åt två håll. "kolla hela flygplatsen, flickan är inte långt bort och den där små ungen inte heller"sa några röster
17 jun, 2015 10:14
|
|
Borttagen
|
Zeke står blixtstilla mot väggen, redo att springa vilken sekund som helst. "Det är ganska mörkt" Viskar han, knappt hörbart. "Vi kanske kan gömma oss nånstans". Han visste att det var en dålig idé, forskarna hade ficklampor, men vad hade de för val?
29 sep, 2015 17:10
|
|
Borttagen
|
Alex kollade på Zeke och tänker p hans försvag
-ficklampor vi måste ut på något vänster
viskar hon tyst och stod rätt nära zeke för där de stod var rätt ont om plats.
29 sep, 2015 17:12
|
|
Borttagen
|
(Ut på något vänster? Jag fattar inte *trög*)
29 sep, 2015 17:22
|
|
Borttagen
|
(allstå de måste ut på något vis)
29 sep, 2015 17:26
|
|
Borttagen
|
(Ah okej)
Zeke kollade skrämt på Alex. Forskarna var nästan runt hörnet nu. "hitåt" sa han och började springa runt kanten. han lyckades komma förbi förskarna osedd medan de hade en diskussion, och hoppade in i en kontainer en bit bort. Stanken var hemsk, men det var bättre än bli upptäckt. Då märkte Zeke att Alex inte var med honom. Fan fan fan fan tänkte han, men vad skulle han göra? han kunde inte direkt springa tillbaka.
29 sep, 2015 17:41
|
|
Borttagen
|
Alex hade hängt på men känner snabbt ett par starka arman omfmana henne och et tskrek lämnade henen
-HÅLL HENNE!
röt en man och hon skrek och slog
-SLÄPP MIG!
srkek hon ilsket och försöker komma los men foskrna skrattar bara
-åh en tjej minnsan, sista tjejen vi har ute bland er killar, vart e lill grabben, eller e det din pojkvän?
frågade manenn och höll fast henen
29 sep, 2015 18:00
|
Du får inte svara på den här tråden.