Supernaturalpowers - Joina!<3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Supernaturalpowers - Joina!<3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anna Gryffindor
Elev |
9 apr, 2015 19:59 |
|
Borttagen
|
Det är ingen struktur i rollet 9 apr, 2015 20:03 |
|
Anna Gryffindor
Elev |
9 apr, 2015 20:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anna Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Det är ingen struktur i rollet Nej, jag är ingen arkitekt Allt är bara en stor röra 9 apr, 2015 20:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anna Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Det är ingen struktur i rollet Nej, jag är ingen arkitekt Allt är bara en stor röra Just när det blev någon ordning igen ... 9 apr, 2015 20:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anna Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Det är ingen struktur i rollet Nej, jag är ingen arkitekt Allt är bara en stor röra Just när det blev någon ordning igen ... jag ser ingen ordning i rollet 9 apr, 2015 20:48 |
|
Anna Gryffindor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anna Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Det är ingen struktur i rollet Nej, jag är ingen arkitekt Allt är bara en stor röra Just när det blev någon ordning igen ... jag ser ingen ordning i rollet Okej då spelar vi henne ett tag *** "Jag går på lektionen ändå.", sade jag och skyndade ut, samtidigt som jag läste schemat. Måndag: kl.9 Bendning hos respektive bendarlärare. Lärakännalektion första veckan. kl 12 lunch kl 13 Kontrolleringslektion kl 15.30 slut Efter fem minuter hittade jag till klassrummet, och med andas i halsen rusade jag in i klassrummet. "Mr Coalder, du är tio minuter sen.", informerade en professor jag inte kände igen, en kvinna med svart hår i en lustig frisyr. "Jag vet, förlåt.", flämtade jag. "Det ska inte hända igen.", fortsatte hon "Och du får straffkommendering för du visst trodde att reglerna inte gäller dig, här kommer vi i tid till lektionerna!" Stum satte jag mig ner vid ett tomt bord. -Jag måste avsluta min dator nu >_< Men tjuvskriver antagligen i sängen på mobilen, så snart kommer en edit ;3 ![]() ♡☆ Make love ♡
9 apr, 2015 22:08
Detta inlägg ändrades senast 2015-04- 9 kl. 23:06
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Anna Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anna Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Det är ingen struktur i rollet Nej, jag är ingen arkitekt Allt är bara en stor röra Just när det blev någon ordning igen ... jag ser ingen ordning i rollet Okej då spelar vi henne ett tag *** "Jag går på lektionen ändå.", sade jag och skyndade ut, samtidigt som jag läste schemat. Måndag: kl.9 Bendning hos respektive bendarlärare. Lärakännalektion första veckan. kl 12 lunch kl 13 Kontrolleringslektion kl 15.30 slut Skrivet av Anna Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anna Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Det är ingen struktur i rollet Nej, jag är ingen arkitekt Allt är bara en stor röra Just när det blev någon ordning igen ... jag ser ingen ordning i rollet Okej då spelar vi henne ett tag *** "Jag går på lektionen ändå.", sade jag och skyndade ut, samtidigt som jag läste schemat. Måndag: kl.9 Bendning hos respektive bendarlärare. Lärakännalektion första veckan. kl 12 lunch kl 13 Kontrolleringslektion kl 15.30 slut Skrivet av Anna Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anna Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Det är ingen struktur i rollet Nej, jag är ingen arkitekt Allt är bara en stor röra Just när det blev någon ordning igen ... jag ser ingen ordning i rollet Okej då spelar vi henne ett tag *** "Jag går på lektionen ändå.", sade jag och skyndade ut, samtidigt som jag läste schemat. Måndag: kl.9 Bendning hos respektive bendarlärare. Lärakännalektion första veckan. kl 12 lunch kl 13 Kontrolleringslektion kl 15.30 slut Okej 9 apr, 2015 22:12 |
|
Anna Gryffindor
Elev |
12 apr, 2015 20:15 |
|
Borttagen
|
Jag undrade vad de andra som sov i samma rum som jag hade för krafter. Någon kanske var luftbändare. Jag undrade också var de kom ifrån. En av dem hade jag sett på bussen. Hon verkade heta Clarissa Adams. Men, jag var osäker så det var bäst att fråga.
-Hej! Vad heter ni? Frågade jag. 12 apr, 2015 20:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen