roll med Hermone
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > roll med Hermone
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LillaBelle
Elev |
Nej jag har mest gråtit men min mamma anmälde mig till den här skolan för att jag skulle få vänner och slut gråta helatiden
10 mar, 2015 20:57 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
10 mar, 2015 20:59 |
|
LillaBelle
Elev |
Nej mamma vill nästan doppa om mig till solstråle men pappa bryr sig inte om mig för han ville ha en son inte mig det gör mig ledsen
10 mar, 2015 21:01 |
|
Borttagen
|
"Det tycker inte jag heller...?"
10 mar, 2015 21:02 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
10 mar, 2015 21:03 |
|
LillaBelle
Elev |
Okej mitt namn jag gillar det för en vampyr i twilight heter samma sak och jag gillar vampyrer. Vad gillar ni med era namn
10 mar, 2015 21:06 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
10 mar, 2015 21:13 |
|
LillaBelle
Elev |
10 mar, 2015 21:15 |
|
Borttagen
|
"Eee.... jag vet inte riktigt....."
11 mar, 2015 06:57 |
|
LillaBelle
Elev |
11 mar, 2015 07:06 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen