Prs. Melody-Jessica
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Melody-Jessica
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Lawiise
Elev |
"Alltså jag älskar dig. Men vi kanske borde vänta innan vi blir ihop om du förstår.", sa han.
(Scorpius) Jag kramade om henne. ![]()
5 mar, 2015 20:50 |
|
Borttagen
|
Jag kramade honom tillbaka.
5 mar, 2015 20:51 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
5 mar, 2015 20:53 |
|
Borttagen
|
- Vi syns sen, sa jag och log.
5 mar, 2015 20:58 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
5 mar, 2015 20:59 |
|
Borttagen
|
Jag satt mig ner igen och fortsatte äta.
5 mar, 2015 21:00 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
5 mar, 2015 21:02 |
|
Borttagen
|
Jag åt snabbt upp min frukost.
5 mar, 2015 21:05 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Jag såg Lily komma hon satte sig ner och började äta.
(Scorpius) Jag kollade på Julia och åt upp min frukost. ![]()
5 mar, 2015 21:23 |
|
Borttagen
|
Jag kollade på schemat för att se vilken lektion jag hade.
5 mar, 2015 21:30 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen