Konvent: Firebolt 2015
Forum > Off Topic > Konvent: Firebolt 2015
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Upptäckte att tågavgiften var 1130 kronor åt ett håll.
Woooooops. (ska åka bil) 22 mar, 2015 21:06 |
|
Stranger
Elev |
Oj jäklar, hur då? Var bor du?? 22 mar, 2015 21:24 |
|
Ginny00
Elev |
Falun, Dalarna. Det är himla långt 22 mar, 2015 21:28 |
|
Stranger
Elev |
Lite mer än en fjärdedel av platserna är tagna! ^^
Kom igen, anmäl er nu. 23 mar, 2015 07:08 |
|
Borttagen
|
OOOOOOOO JAG MÅSTE VERKLIGEN GÅÅÅÅÅÅ
28 mar, 2015 15:53 |
|
Fenixx
Elev |
1 apr, 2015 21:31 |
|
Stranger
Elev |
Bara 32 anmälda, vad är detta? Vill ni inte komma på världens mest awesome konvent?
8 apr, 2015 19:13 |
|
whovian
Elev |
Skrivet av Stranger: Bara 32 anmälda, vad är detta? Vill ni inte komma på världens mest awesome konvent? Jag vet!!! kom igen! anmäl er!!!
8 apr, 2015 19:54 |
|
Stranger
Elev |
Puttar upp detta igen då det fortfarande finns massvis av platser kvar ^^
20 apr, 2015 18:46 |
|
lumos1
Elev |
20 apr, 2015 19:28 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen