Hungerspelen (Öppet rollspel)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hungerspelen (Öppet rollspel)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Namn: Mike
Ålder: 12 år Kön: Man Utseende: Ganska lång och tanig, då han växt alltför mycket under kort tid. Svarta ögon och blont nästan vitt kort och spretigt hår. Distrikt: 10 Vapen: Sig själv. Styrkor: Är snabb, bra på att ta sig fram tyst. Svagheter: Har ingen styrka, kan inte hantera något vapen. Övrigt: Namn: Xenia Ålder: 16 år Kön: Kvinna Utseende: Mörk hy och gröna ögon. Medelängd, smal men inte mager. Svart midjelångt hår. Distrikt: 12 Vapen: Dolkar och sin styrka. Styrkor: Hon är stark, kan ta vara på sig själv. Svagheter: Kan inte simma. Övrigt: "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 29 jan, 2015 23:19 |
|
Fellrendión
Elev |
29 jan, 2015 23:24 |
|
Borttagen
|
Måste nog dra mig ur det här rollspelet, har varken tid elr ork
30 jan, 2015 20:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Måste nog dra mig ur det här rollspelet, har varken tid elr ork Okej Hörni, kan vi inte bara dra igång och köra att dom andra karaktärerna dör i blodbadet? ALLA ÄR FRIA ATT DÖDA DOM!! 30 jan, 2015 21:22 |
|
Fellrendión
Elev |
Men... ska alla dra sig ur nu?
Åh... H@nna: Det går bra för mig. Jag börjar bli lite otålig. .-. Sen kanske vissa karaktärer "hoppar in" mitt i allt, de roller som är kvar då? :3
30 jan, 2015 21:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Men... ska alla dra sig ur nu? Åh... H@nna: Det går bra för mig. Jag börjar bli lite otålig. .-. Sen kanske vissa karaktärer "hoppar in" mitt i allt, de roller som är kvar då? :3 Japp:3 Jag är också otålig! 30 jan, 2015 22:59 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Är också på att börja! Fast det blir ju lite skumt om hälften av karriäristerna kommer dö i blodbadet, haha. Det är intressant att ingen valt att vara någon från distrikt 1 x)
~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 31 jan, 2015 00:46 |
|
Fellrendión
Elev |
31 jan, 2015 18:28 |
|
Vildvittra
Elev |
De kan ju alltid finnas med, men inte dö i just blodbadet ^^ xD
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 31 jan, 2015 18:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Oj... äsch men då får karriäristerna komma senare. XD Är ni beredda på att börja? :'D Vi kör på att resten av karriäristerna dör! Blir roligare i slutet då, inte bara experter EDIT: Ska vi börja nu? Vem börjar? 31 jan, 2015 18:30 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen