Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hungerspelen (Öppet rollspel)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hungerspelen (Öppet rollspel)

1 2 3 ... 10 11 12 13 14 15
Användare Inlägg
Vildvittra
Elev

Avatar


Namn: Mike
Ålder: 12 år
Kön: Man
Utseende: Ganska lång och tanig, då han växt alltför mycket under kort tid.
Svarta ögon och blont nästan vitt kort och spretigt hår.
Distrikt: 10
Vapen: Sig själv.
Styrkor: Är snabb, bra på att ta sig fram tyst.
Svagheter: Har ingen styrka, kan inte hantera något vapen.
Övrigt:

Namn: Xenia
Ålder: 16 år
Kön: Kvinna
Utseende:
Mörk hy och gröna ögon.
Medelängd, smal men inte mager.
Svart midjelångt hår.
Distrikt: 12
Vapen: Dolkar och sin styrka.
Styrkor: Hon är stark, kan ta vara på sig själv.
Svagheter: Kan inte simma.
Övrigt:

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

29 jan, 2015 23:19

Fellrendión
Elev

Avatar


Uppskrivet. ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

29 jan, 2015 23:24

Borttagen

Avatar


Måste nog dra mig ur det här rollspelet, har varken tid elr ork

30 jan, 2015 20:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Måste nog dra mig ur det här rollspelet, har varken tid elr ork


Okej

Hörni, kan vi inte bara dra igång och köra att dom andra karaktärerna dör i blodbadet? ALLA ÄR FRIA ATT DÖDA DOM!!

30 jan, 2015 21:22

Fellrendión
Elev

Avatar


Men... ska alla dra sig ur nu?
Åh...

H@nna: Det går bra för mig. Jag börjar bli lite otålig. .-.
Sen kanske vissa karaktärer "hoppar in" mitt i allt, de roller som är kvar då? :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

30 jan, 2015 21:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Men... ska alla dra sig ur nu?
Åh...

H@nna: Det går bra för mig. Jag börjar bli lite otålig. .-.
Sen kanske vissa karaktärer "hoppar in" mitt i allt, de roller som är kvar då? :3


Japp:3 Jag är också otålig!

30 jan, 2015 22:59

AuroraAlexius
Elev

Avatar


Är också på att börja! Fast det blir ju lite skumt om hälften av karriäristerna kommer dö i blodbadet, haha. Det är intressant att ingen valt att vara någon från distrikt 1 x)

~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~

31 jan, 2015 00:46

Fellrendión
Elev

Avatar


Oj... äsch men då får karriäristerna komma senare. XD

Är ni beredda på att börja? :'D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

31 jan, 2015 18:28

Vildvittra
Elev

Avatar


De kan ju alltid finnas med, men inte dö i just blodbadet ^^ xD

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

31 jan, 2015 18:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Oj... äsch men då får karriäristerna komma senare. XD

Är ni beredda på att börja? :'D


Vi kör på att resten av karriäristerna dör! Blir roligare i slutet då, inte bara experter

EDIT: Ska vi börja nu? Vem börjar?

31 jan, 2015 18:30

1 2 3 ... 10 11 12 13 14 15

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hungerspelen (Öppet rollspel)

Du får inte svara på den här tråden.