Premiären, Leicester Square, 7 juli
Forum > Harry Potter > Premiären, Leicester Square, 7 juli
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Kintsugi: ♥ Jag älskar att minnas tillbaka och senast imorse petade jag lite runt autograferna av favoriterna. men det gör ont att tänka tillbaka för det var så sjukt häftigt och underbart - jag vill tillbaka! NU! ♥ Me too, Vicki, me too. ♥ Det var underbart och åh så fint.
10 okt, 2011 22:00 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Det var alla sorters känslor och sinnesstämningar(?) under den tiden man vistades på Trafalgar. Herregud, jag hade varit död idag om det hade varit en minusgradig natt och snöstorm typ. xD haha och fy fan vad starka vi är som stod och höll oss kvar vid staketet sista dagen! ♥
HAHAHAHA jag kommer ALDRIG glömma när det börjat lugna ner sig mellan 14-16:tiden och jag slängde ur mig svenska versionen av "var nöjd med allt som livet ger"... AHAHAHAHA svenskarna började skratta och belgiskan/fransyskan(?) fick panik och gråt-attack. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 okt, 2011 22:14 |
|
accioron
Elev |
Hahaha åh ♥ Men eller hur! Tänk om vi hade köat till DH1 i november (!?) istället, uuuugh... Jag menar, det kändes ju som minusgrader första natten, och det här var ändå juli </3 Det var när jag kollade på livestreamen av den i höstas som jag bestämde mig för att åka till den sista premiären to be honest! Satt ärligt talat och grät för att jag tänkte ''okej om ett halvår är det den sista premiären och jag kommer med största sannolikhet inte vara där''
BUT WE WERE THERE ![]() 10 okt, 2011 22:22 |
|
Elderwand
Elev |
Åh, alltså det är helt stört att ha tänkt på att vi var där. We were so lucky! Och att vi köade med dem bästa gjorde ju inte saken sämre ♥
11 okt, 2011 17:01 |
|
livan98
Elev |
okej
lumus mxima och prefecticus tortalus 11 okt, 2011 17:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Jag blev så ledsen när jag satt och såg livestreamen från premiären, såg den svenska flaggan och hatade mig själv lite att jag inte ens tänkt på att man kunde åka dit Då kanske du såg mig också utan att ha vetat om det? Jag viftade runt på en flagga i live-sändning vilket många goa svenska fans snabbt såg och var tvungna att uppmärksamma mig om över sms kort efter det. xD Det gjorde jag säkert 11 okt, 2011 17:21 |
|
childhoodlight
Elev |
11 okt, 2011 17:48 |
|
joel9324
Elev |
Alltså gud vad kul! Jag vill oxå på nåt sånt! Men det kommer ju inte att komma ngt mera
Men såg Facebook livestreamen på där ni var !
11 okt, 2011 18:37 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av accioron: Alltså det är helt sjukt, ååh längtar! Man kan ju göra olika skyltar i kön, brukar tydligen vara rätt populärt haha. Funderar på om jag ska vara utklädd på något sätt, men det kommer ju vara mitt i sommaren så jag får la se, men någonting roligt kan man ju hitta på hah hahahahahahaha ''men det kommer ju vara mitt i sommaren'' mm och typ 10 minusgrader på natten gillar att läsa igenom den här tråden ibland ♥ 4 dec, 2011 19:57 |
|
childhoodlight
Elev |
4 dec, 2011 20:01 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen