Fantasyroll (10 pers)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Fantasyroll (10 pers)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Borttagen: det ät okej för mig Skrivet av Borttagen: Kan jag va med? OzzyStar2 Ja, om det är okej för de andra Kan jag lämna in mall nu? Har något på gång i huvudet. 21 feb, 2015 15:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Borttagen: det ät okej för mig Skrivet av Borttagen: Kan jag va med? OzzyStar2 Ja, om det är okej för de andra Kan jag lämna in mall nu? Har något på gång i huvudet. Visst 21 feb, 2015 15:35 |
|
Borttagen
|
Namn: Titan
Ålder:18 Utseende: Kort mörkt hår, klargröna ögon. Har ofta kläder i skogens färger. Varelse: Skogsalv Vapen: Magi och små bladformade knivar. Personlighet: Lugn, tystlåten, pålitlig och modig. Rollas Övrigt: Hittades av alverna i skogen vid ett berg när han var liten. Har inga minnen av sin familj. 21 feb, 2015 15:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Mig med!Skrivet av Borttagen: det ät okej för mig Skrivet av Borttagen: Kan jag va med? OzzyStar2 Ja, om det är okej för de andra 21 feb, 2015 17:09 |
|
Borttagen
|
Jag börjar nu.
Titan Jag skyndade mig mot byn. På vägen såg jag några märkliga figurer. Jag undrade om det var människor. Jag hade inte träffat människor på 5 år. Jag var nu nära de mystiska varelserna som INTE var människor. "Vilka är ni?" sade jag. 21 feb, 2015 19:01 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
~Alice~
Jag blinkade några gånger. Jag försöker resa mig från marken, men ramlar ihop på marken igen. Vad hade hänt i synen jag fick alldeles nyss?? Det var i alla fall inte någon bra framtid. Äntligen kommer jag upp på fötter. Och tar genast några steg bakåt, när jag får syn på främlingen framför mig. ![]()
21 feb, 2015 19:10 |
|
Borttagen
|
En av främlingara på marken reste sig upp.
"Varför ligger ni på marken? Frågade jag främlingen på marken framför mig. "Vilka är ni? 21 feb, 2015 21:39 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
~ Alice~
"Har du någonsin haft en syn" sejer jag med sarkastisk ton. "Om du skulle dey, skulle du veta varför jag låg på maken. Och jag heter Alice" ![]()
21 feb, 2015 21:51 |
|
Borttagen
|
Titan
"Jag kom precis genom skogen med väldigt höga träd, så ja jag har haft syn." Sade jag sarkastiskt till Alice. "Själv heter jag titan" sade jag. "Så vad hände egentligen? 21 feb, 2015 21:58 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
~Alice ~
" Du fattar inte detta va!?!" "En syn om framtiden" säjer jag och stryker undan håret från ansiktet, så att jag skulle kunna se ordentligt. Jag är irriterad, antagligen så hade mina ögon hunigt bli röda redan. Den första levande varelse jag träffar, måste jag reta upp mig på, det förklarar nog varför jag varit ensam så länge. ![]()
21 feb, 2015 22:04 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen