Prs med J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med J_J
|
Borttagen
|
- Det är jag tacksam för, sa jag.
Jag log och satt mig upp.
19 sep, 2014 21:10
|
|
Borttagen
|
Khalessi satt sig kort efter med upp och tänkte. "Juste måste sticka till sjön." Sa hon och suckar eftersom hon orkade inte tvätta hret där för hon fick inte komma hem förrän 21 ikväll.
19 sep, 2014 21:12
|
|
Borttagen
|
19 sep, 2014 21:16
|
|
Borttagen
|
Khalessi log lite emot honom och tänkte lite snabbt. "Ska vi göra något rätt tråkigt nu" Sa ohn ärlgit
19 sep, 2014 21:17
|
|
Borttagen
|
- Visst du får bestämma vad vi ska göra, sa jag.
19 sep, 2014 21:23
|
|
Borttagen
|
Lessi tänkte. "jag vet ju ite vad." sa hon med ett långt suck och la sig på ryggen och kollar på honom
19 sep, 2014 21:24
|
|
Borttagen
|
Jag log och lyssnade på henne hjärtslag.
19 sep, 2014 21:27
|
|
Borttagen
|
Khalessi kollade tyst på honom. "vi måste göra något men jag vet ju inte." Sa hon och suckar till
19 sep, 2014 21:28
|
|
Borttagen
|
Jag gäspade.
- Jag är trött, sa jag.
19 sep, 2014 21:32
|
|
Borttagen
|
Khalessi kollade på hoonm. "du vi e två om det." sa hon och kollade på honom. "rid hem och vila är här imorgon igen under förmiddna" sa hon lugnt til hnomo
19 sep, 2014 21:33
|
Du får inte svara på den här tråden.