Alexandra Hagström och Alien prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Alexandra Hagström och Alien prs
|
Borttagen
|
Det öppnades innan jag hunnit knacka på, och vi stiger in.
4 jun, 2014 13:07
|
|
Borttagen
|
Jag kollade nervöst på Nick.
4 jun, 2014 13:17
|
|
Borttagen
|
"Det är okej" säger jag lågt till henne och ler.
4 jun, 2014 13:18
|
|
Borttagen
|
Vi gick in i vardagsrummet och där skulle dom köra sanning eller konka.
Vi satt oss ner i ringen och Nick var den första som fick fråga någon.
4 jun, 2014 13:22
|
|
Borttagen
|
Jag ler.
"Sanning eller konsekvens?" frågar jag Erik som sitter mittemot.
5 jun, 2014 15:25
|
|
Borttagen
|
5 jun, 2014 15:26
|
|
Borttagen
|
"Okej, ehm ..." Jag funderar lite. "Vem gillar du mest, Vanessa eller Anna?"
5 jun, 2014 15:29
|
|
Borttagen
|
- Vanessa, sa Erik och rodnade.
5 jun, 2014 15:29
|
|
Borttagen
|
De flesta skrattar, och Anna mumlar något.
5 jun, 2014 15:31
|
|
Borttagen
|
Jag kollade på Nick med en orolig blick.
5 jun, 2014 15:31
|
Du får inte svara på den här tråden.