(Prs) Elinthemagicwitch och Lama
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Elinthemagicwitch och Lama
|
Borttagen
|
Jag såg förvirrat på Arwen.
-Öh va?, sa jag
2 jun, 2014 21:47
|
|
Borttagen
|
- Ja, märkte inte du att hon började ju i vår klass idag?, sade jag
2 jun, 2014 21:49
|
|
Borttagen
|
-Va? Nej hon går inte i vår klass, sa jag.
2 jun, 2014 21:51
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade.
- Jaha, du borde nog följa liiite mer med på lektionerna.
2 jun, 2014 21:52
|
|
Borttagen
|
-Va?, sa jag frågande. Jag fattade ingenting.
2 jun, 2014 21:58
|
|
Borttagen
|
Jag himlade med ögonen.
- Du är helt dum i huvudet!, skrattade jag.
2 jun, 2014 22:00
|
|
Borttagen
|
Jag fattade verkligen ingenting. Jag såg på henne och åt sedan lite soppa.
2 jun, 2014 22:01
|
|
Borttagen
|
- Där är hon ju, sade jag och nickade mot Ariel som kom gående mot oss. Hon satte sig med oss.
- Är det okej om jag sätter mig här med er? Frågade hon och log mot Oscar.
- Eh... Du gjorde det redan, så ja, tror jag, sade jag.
2 jun, 2014 22:04
|
|
Borttagen
|
Jag såg på Tjejen som satte sig.
-Visst!, jag heter Oscar!, sa jag och sträckte fram handen.
2 jun, 2014 22:16
|
|
Borttagen
|
- Ariel, sade hon och skakade hand med Oscar.
2 jun, 2014 22:22
|
Du får inte svara på den här tråden.