Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(Prs) Elinthemagicwitch och Lama

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) Elinthemagicwitch och Lama

1 2 3 ... 10 11 12 ... 53 54 55
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag såg förvirrat på Arwen.

-Öh va?, sa jag

2 jun, 2014 21:47

Borttagen

Avatar


- Ja, märkte inte du att hon började ju i vår klass idag?, sade jag

2 jun, 2014 21:49

Borttagen

Avatar


-Va? Nej hon går inte i vår klass, sa jag.

2 jun, 2014 21:51

Borttagen

Avatar


Jag skrattade.
- Jaha, du borde nog följa liiite mer med på lektionerna.

2 jun, 2014 21:52

Borttagen

Avatar


-Va?, sa jag frågande. Jag fattade ingenting.

2 jun, 2014 21:58

Borttagen

Avatar


Jag himlade med ögonen.
- Du är helt dum i huvudet!, skrattade jag.

2 jun, 2014 22:00

Borttagen

Avatar


Jag fattade verkligen ingenting. Jag såg på henne och åt sedan lite soppa.

2 jun, 2014 22:01

Borttagen

Avatar


- Där är hon ju, sade jag och nickade mot Ariel som kom gående mot oss. Hon satte sig med oss.
- Är det okej om jag sätter mig här med er? Frågade hon och log mot Oscar.
- Eh... Du gjorde det redan, så ja, tror jag, sade jag.

2 jun, 2014 22:04

Borttagen

Avatar


Jag såg på Tjejen som satte sig.

-Visst!, jag heter Oscar!, sa jag och sträckte fram handen.

2 jun, 2014 22:16

Borttagen

Avatar


- Ariel, sade hon och skakade hand med Oscar.

2 jun, 2014 22:22

1 2 3 ... 10 11 12 ... 53 54 55

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) Elinthemagicwitch och Lama

Du får inte svara på den här tråden.