DÖR...
Forum > Harry Potter > DÖR...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Aaahahahahahaaa! ♥ :'D
10 dec, 2011 20:58 |
|
LoonyMe
Elev |
10 dec, 2011 21:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Protego: ...av skratt... Översatte; "Dobby has no master, Dobby is a free elf!" på google översätt (från Engelska till Svenska). Resultat: "Dobby har ingen herre, är Dobby en gratis tomte!" Seriöst, jag DÖR.. Haha!xD Fast mitt resultat blir inte riktigt lika, det bli så här: "Dobby har ingen herre, Dobby är en gratis elf". Fast ändå, dör också liite.... 10 dec, 2011 21:09 |
|
Rawenclaw98
Elev |
10 dec, 2011 21:32 |
|
Bellow
Elev |
veet, den är ba så kul ^^
Join The Dark Side. NOW! ♆ 10 dec, 2011 21:34 |
|
J00KERN
Elev |
10 dec, 2011 21:37 |
|
Freja
Elev |
Everything is Dramione and nothing hurts. 10 dec, 2011 22:38 |
|
prongs
Elev |
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH fett kul
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 11 dec, 2011 02:18 |
|
Tonkss
Elev |
11 dec, 2011 15:51 |
|
Protego
Elev |
11 dec, 2011 16:30 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen