Vill någon rollspela?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vill någon rollspela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
19 maj, 2014 20:58 |
|
Borttagen
|
- Ja nu får du för fan ta och förklara, sa jag argt.
19 maj, 2014 20:58 |
|
Lele
Elev |
Det är så att ni har krafter och dom tänker vi använda till onskefulla saker sa mannen
Mama, kudos for saying that. For spilling.
19 maj, 2014 20:59 |
|
Borttagen
|
- Krafter ni måste skämta med mig, sa jag drygt.
19 maj, 2014 21:00 |
|
Lele
Elev |
19 maj, 2014 21:01 |
|
Borttagen
|
- Vad har jag för kraft då? frågade jag drygt.
19 maj, 2014 21:03 |
|
Lele
Elev |
19 maj, 2014 21:04 |
|
Borttagen
|
- Visst, sa jag drygt.
19 maj, 2014 21:04 |
|
Lele
Elev |
19 maj, 2014 21:05 |
|
Borttagen
|
Jag suckade och satt mig ner.
19 maj, 2014 21:06 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen