Magiska trekampen
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Magiska trekampen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag gick därifrån med ett överlägset leende.
5 maj, 2014 17:28 |
|
Lux
Elev |
Jag vinkade till Durmstrang bordet.
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 17:29 |
|
Borttagen
|
Dom där två kommer inte vara något hinder tänkte jag.
5 maj, 2014 17:30 |
|
Lux
Elev |
Jag började fundera på vad den första utmaningen kunde tänkas vara.
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 17:31 |
|
Borttagen
|
Jag suckade och åt lite.
5 maj, 2014 17:31 |
|
Lux
Elev |
Jag åt inget utan fokuserade på de kommande tävlingarna.
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 17:31 |
|
Lele
Elev |
5 maj, 2014 17:32 |
|
Borttagen
|
jag drog handen genom mitt hår med en arg blick.
5 maj, 2014 17:32 |
|
Lux
Elev |
Jag blängde argt på Alexandra. Hon skulle få lite vett bankat i skallen vid den första tävlingen.
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 17:33 |
|
Lele
Elev |
5 maj, 2014 17:33 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen