PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neloon
Elev |
Jag och Remus hade gått ut och började hångla
- Vi kanske skulle gå och leta reda på Alex och Sirius, sa jag - Ok, sa Remus och vi gick iväg 4 maj, 2014 23:35 |
|
Borttagen
|
Jag såg Remus och Alison.
- Hej, sa jag glatt. 4 maj, 2014 23:36 |
|
Neloon
Elev |
- Hej! Sa jag.
- Varför gjorde ni ingen bryggd? Frågade jag 4 maj, 2014 23:42 |
|
Borttagen
|
- Vi blev upptagna med annat, sa jag och rodnade.
4 maj, 2014 23:43 |
|
Neloon
Elev |
- Hånglade ni eller? Frågade jag lite anklagande
4 maj, 2014 23:44 |
|
Borttagen
|
- Ja vi hånglade, sa jag och rodnade.
4 maj, 2014 23:45 |
|
Neloon
Elev |
- Gud, om ni ska fortsätta sådär så kommer dina betyg att falla ner till botten
4 maj, 2014 23:51 |
|
Borttagen
|
- Jag vet, sa jag.
4 maj, 2014 23:53 |
|
Neloon
Elev |
- Men nu har du inte någon lektion med Sirius så du får göra ditt bästa, sa jag
4 maj, 2014 23:56 |
|
Borttagen
|
- Du är inte min mamma, sa jag argt.
4 maj, 2014 23:57 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen