kampen mot umbrigd
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > kampen mot umbrigd
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PPP
Elev |
(Ok!)
- Jag åt nästan ingenting, eftersom jag var för blyg för att vara i nära sällskap längre än några få minuter. Så jag är hungrig!
2 maj, 2014 19:48 |
|
Alvenia
Elev |
(Gud, när jag såg att din användare var borta så flippade jag ut!)
- Borde inte matvagnen komma snart, det har tagit en väldigt lång tid. Sade jag lite oroligt 2 maj, 2014 19:50 |
|
PPP
Elev |
- Jo den kommer säkert, sa jag. Det kanske är många som är hungriga.
I samma stund jag sa det kom matvagnen faktiskt.
2 maj, 2014 19:53 |
|
Borttagen
|
Jag köpte 5 lakritstavar.
2 maj, 2014 20:57 |
|
PPP
Elev |
2 maj, 2014 21:01 |
|
Borttagen
|
- Du är verkligen hungrig, sa jag och skrattade.
2 maj, 2014 21:02 |
|
PPP
Elev |
2 maj, 2014 21:06 |
|
Borttagen
|
Jag log mot Bella.
2 maj, 2014 21:07 |
|
Alvenia
Elev |
Jag köpte 10 lakritsstavar, två paket med bertie botts bönor i alla smaker och tre chokladgrodor
2 maj, 2014 21:18
Detta inlägg ändrades senast 2014-05- 2 kl. 21:18
|
|
Borttagen
|
- Är det bara jag som inte är så hungrig? frågade jag.
2 maj, 2014 21:18 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen