PRS med Julia Ginny Potter och Lollan<3
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS med Julia Ginny Potter och Lollan<3
|
Borttagen
|
När jag satt där uppe och läste kom jag just på att jag skulle på trolldrycks lektionen ! Jag sprang hela vägen till källaren och just då såg jag Julia!
-Hej Julia sa jag väldigt anfådd
2 apr, 2014 19:12
|
|
Borttagen
|
2 apr, 2014 19:13
|
|
Borttagen
|
-Hej! Sorry att jag inte va på lunchen! Madam pomprey sa åt mig att inte äta något och vila! Jag ber om ursäkt!
2 apr, 2014 19:14
|
|
Borttagen
|
- Jag är inte arg på dig, sa jag.
2 apr, 2014 19:15
|
|
Borttagen
|
-Jaha! Men förlåt ändå! Är det något med James?
2 apr, 2014 19:16
|
|
Borttagen
|
2 apr, 2014 19:16
|
|
Borttagen
|
- oh! Jag är ledsen! Bara så du vet finns jag alltid!
2 apr, 2014 19:17
|
|
Borttagen
|
2 apr, 2014 19:18
|
|
Borttagen
|
Trolldrycks läraren sa att det var okej att komma in!
-Vad tycker du om trolldrycks konst! Frågade jag
2 apr, 2014 19:21
|
|
Borttagen
|
- Det är roligt för det är mitt bästa ämnen, sa jag.
- Jag vill prata med dig om James, sa jag.
2 apr, 2014 19:23
|
Du får inte svara på den här tråden.