Den stora vildmarken
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den stora vildmarken
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alvenia
Elev |
- Vad hette barnhemmet som du bodde på för jag och mina syskon bodde på ett barnhem också så vi kanske gick på samma
22 mar, 2014 19:24 |
|
Borttagen
|
"Men tänk om jag bränner er i era sängar?"
22 mar, 2014 19:27 |
|
Alvenia
Elev |
- Varför är du såhär du är bara jobbig
22 mar, 2014 19:27 |
|
Borttagen
|
- Jag litar på dig punkt slut, sa jag argt.
22 mar, 2014 19:28 |
|
Borttagen
|
Jag kom in igen. Jag såg att de andra bråkade.
"Jag sa ju det" sa jag stolt. "Hon talar inte med oss som om vi var hennes vänner. Men det är vi. Vi måste hålla ihop." 22 mar, 2014 19:31 |
|
Borttagen
|
"Om jag var ni skulle jag inte lita på mig... Jag brände ner halva hogwarts, det var därför jag blev relegerad"
22 mar, 2014 19:32 |
|
Borttagen
|
"Men stackare!" sa jag. "Jag fick inte komma till Hogwarts, men om du har gått där... berätta, hur är det?"
22 mar, 2014 19:33 |
|
Borttagen
|
-Katie om du ska komma in och vara sur kan du väl gå ut igen, sa jag argt.
Jag kollade på Katie. - Jag vet att vi måste hålla ihop men det hjälper inte att du är arg, sa jag. 22 mar, 2014 19:34 |
|
Alvenia
Elev |
- Brände du ner det med vilja eller var det en olyckshändelse? frågade jag
22 mar, 2014 19:35 |
|
Borttagen
|
"Jag är inte arg" sa jag stött. "Jag vill bara..." Jag lungnade mig. "Om vi nu måste stanna på den här ön, måste vi lita på varandra! Det är så det är!"
22 mar, 2014 19:35 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen