Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Den stora vildmarken

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den stora vildmarken

1 2 3 ... 10 11 12 ... 79 80 81
Användare Inlägg
Alvenia
Elev

Avatar


- Vad hette barnhemmet som du bodde på för jag och mina syskon bodde på ett barnhem också så vi kanske gick på samma

22 mar, 2014 19:24

Borttagen

Avatar


"Men tänk om jag bränner er i era sängar?"

22 mar, 2014 19:27

Alvenia
Elev

Avatar


- Varför är du såhär du är bara jobbig

22 mar, 2014 19:27

Borttagen

Avatar


- Jag litar på dig punkt slut, sa jag argt.

22 mar, 2014 19:28

Borttagen

Avatar


Jag kom in igen. Jag såg att de andra bråkade.
"Jag sa ju det" sa jag stolt. "Hon talar inte med oss som om vi var hennes vänner. Men det är vi. Vi måste hålla ihop."

22 mar, 2014 19:31

Borttagen

Avatar


"Om jag var ni skulle jag inte lita på mig... Jag brände ner halva hogwarts, det var därför jag blev relegerad"

22 mar, 2014 19:32

Borttagen

Avatar


"Men stackare!" sa jag. "Jag fick inte komma till Hogwarts, men om du har gått där... berätta, hur är det?"

22 mar, 2014 19:33

Borttagen

Avatar


-Katie om du ska komma in och vara sur kan du väl gå ut igen, sa jag argt.
Jag kollade på Katie.
- Jag vet att vi måste hålla ihop men det hjälper inte att du är arg, sa jag.

22 mar, 2014 19:34

Alvenia
Elev

Avatar


- Brände du ner det med vilja eller var det en olyckshändelse? frågade jag

22 mar, 2014 19:35

Borttagen

Avatar


"Jag är inte arg" sa jag stött. "Jag vill bara..." Jag lungnade mig. "Om vi nu måste stanna på den här ön, måste vi lita på varandra! Det är så det är!"

22 mar, 2014 19:35

1 2 3 ... 10 11 12 ... 79 80 81

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den stora vildmarken

Du får inte svara på den här tråden.