Prs(Elinthemagicalwitch)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs(Elinthemagicalwitch)
|
Borttagen
|
"Ja, ibland kan man se på killar hur dem känner men då måste man känna killen i fråga först vilket gör det svårt för mig att bedöma" säger jag
11 mar, 2014 22:10
|
|
Borttagen
|
" Jaha, mumlade jag och rodnade. Jag tittade ner i golvet för att dölja det.
11 mar, 2014 22:12
|
|
Borttagen
|
"Vet du något om tjejers sätt man kan märka det på?"
Frågar jag och rodnar lite lätt.
11 mar, 2014 22:14
|
|
Borttagen
|
Jag log mot henne.
" Tja.. dem rodnar, sa han och log
11 mar, 2014 22:20
|
|
Borttagen
|
"Tycker du det är ett av sätten?" Frågar jag, jag håller på att börja skratta men lyckas lugna ner mig.
11 mar, 2014 22:24
|
|
Borttagen
|
11 mar, 2014 22:26
|
|
Borttagen
|
"Bara för att man rodnar betyder det inte att man är kär" säger jag och ler.
11 mar, 2014 22:28
|
|
Borttagen
|
" okej.. säg hur man märker det då, sa jag
11 mar, 2014 22:30
|
|
Borttagen
|
"Det mest uppenbara är fnitter, det betyder oftast att man är kär eller precis har pratat om dig" säger jag.
11 mar, 2014 22:31
|
|
Borttagen
|
" Okej.., sa jag och log.
11 mar, 2014 22:37
|
Du får inte svara på den här tråden.