Prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs
|
Borttagen
|
Jahapp... Syster.
- Glöm det, Wahidah är inte en bra vän. Sade Sara. Jag kände hur det kokade inom mig. Där stod min bästa vän och pratade om en hurdan dålig vän jag var.
- Aj! Vattnet är ju kokhett! Gnällde Sara.
7 mar, 2014 20:23
|
|
Borttagen
|
Jag hörde hur vattendropparna fräste mot paraplyt. Jag tittade upp.
" hm.. konstigt, mumlade jag.
7 mar, 2014 20:28
|
|
Borttagen
|
Jag vill också känna. Tänkte jag och gensat öste regnet ner på mig. Det var verkligen varmt.
7 mar, 2014 20:30
|
|
Borttagen
|
" Men vi ses Tjejer, sa jag och blinkade mot dem, sedan gick vi vidare.
7 mar, 2014 20:33
|
|
Borttagen
|
- Ja, hejdå. Sade Sara och såg efter William.
- Varför ska du alltid vara så jävla töntig när någon snygg kille kommer? Frågade Sara och skrattade. Jag svarade inte utan gick bara och satte mig på trappan utanför dörren.
7 mar, 2014 20:35
|
|
Borttagen
|
Jag fortsatte gå rundan runt parken med Elly. Jag hoppades att dem skulle vara kvar där när vi gick nästa varv.
7 mar, 2014 20:38
|
|
Borttagen
|
- Kom igen, Wahidah. Sade Sara där hon satt på bänken på andra sidan vägen.
7 mar, 2014 20:45
|
|
Borttagen
|
" Jag tror att du är kär, sa Elly
Jag rodnade.
" Skärp dig, sa jag
" det syns ju lång väg!, sa elly
Tillslut kom vi tillbaka till varvets början
7 mar, 2014 20:50
|
|
Borttagen
|
Jag lutade huvudet mot dörren och blundade. Det doftade gott, sådär som det brukade dofta när det regnade. Sara pratade på, men jag orkade inte lyssna. Just då var William den enda jag ville lyssna på.
7 mar, 2014 20:54
|
|
Borttagen
|
Jag fick syn på Sara en bit bort. Jag gick närmare.
" jag drar, sa elly och gick iväg.
7 mar, 2014 20:59
|
Du får inte svara på den här tråden.