Kärlek på Hogwarts allmänt rollj
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Kärlek på Hogwarts allmänt rollj
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av Minihäst: [Det var jag som bytte kön ehehe, men ska vi börja om eller något eller hur ska vi göra med dom som lämnade? Jag förstår er btw.] Ingen aning... Fairy Tale vad tycker du vi ska göra? c:
5 mar, 2014 16:41 |
|
Fairy Tale
Elev |
5 mar, 2014 17:55 |
|
Trädkatten
Elev |
26 mar, 2014 07:37 |
|
Minihäst
Elev |
Jag är på! Alla som vill kan väl räcka upp handen so kör vi om!.
*räcker upp handen* another day, another slay 26 mar, 2014 15:34 |
|
Matilda weasley
Elev |
26 mar, 2014 16:02 |
|
Trädkatten
Elev |
Choppa, Majaluna vill ni vara med igen eller hoppade ni ut helt och hållet?
Mily, du kan väl vara med, eller?
26 mar, 2014 17:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Trädkatten: Choppa, Majaluna vill ni vara med igen eller hoppade ni ut helt och hållet? Mily, du kan väl vara med, eller? Nej tack. 26 mar, 2014 17:48 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädkatten: Choppa, Majaluna vill ni vara med igen eller hoppade ni ut helt och hållet? Mily, du kan väl vara med, eller? Nej tack. Så tråkigt, men roligt att du var med innan!
26 mar, 2014 17:51 |
|
Fairy Tale
Elev |
26 mar, 2014 18:04 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte riktigt en kille går men det är inge kul då alla rollar tjejer typ
26 mar, 2014 18:19 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen