Krig mellan 2 riken (ÖPPET ROLLSPEL)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Krig mellan 2 riken (ÖPPET ROLLSPEL)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
[Hoppar av, have fun guys! C: ]
1 mar, 2014 08:13 |
|
Kim Potter
Elev |
1 mar, 2014 10:16 |
|
Fellrendión
Elev |
1 mar, 2014 10:21 |
|
cikki
Elev |
Drottningen började nästan tröttna på att sitta där och planera.
"Men, Warlhock, nu tycker jag nästan att vi har planerat så gott som allt. Vi har ju suttit här i flera timmar!" 1 mar, 2014 10:51 |
|
Fellrendión
Elev |
"Hm, okej då, kom så beger vi oss till torget", sa kungen. Han reste sig ur sin stol. Sedan började han gå nerför trapporna i slottet. Det var dimma utomhus och ganska fuktigt.
1 mar, 2014 10:58 |
|
Kim Potter
Elev |
Elio låter skogens ljud och rörelser omsluta henne. Fågel kvitter, vinden, dem viskande träden, det lena gräset, solskenets mjuka beröring. Även om det gav henne lugn, gnagde en oroväckande känsla inom henne. Något var fel.
1 mar, 2014 11:13 |
|
Isse Weasly
Elev |
Grace satt kvar i stolen och såg slugt på när de gick ut ur rummet.
"To be, or not to be..." -William Shakespear
1 mar, 2014 13:25 |
|
Inez*Malfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: [Hoppar av, have fun guys! C: ] [NEJ!! Du får inte hoppa av Aia! Nu får jag skuldkänslor! Jag vill inte att någon ska hoppa av för att jag är så lat! ***Don't tickle a sleeping dragon*** 1 mar, 2014 18:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Inez*Malfoy: Skrivet av Borttagen: [Hoppar av, have fun guys! C: ] [NEJ!! Du får inte hoppa av Aia! Nu får jag skuldkänslor! Jag vill inte att någon ska hoppa av för att jag är så lat! Nej du får inte hopa av Aia nu får jag också skuldkänslor 1 mar, 2014 18:24 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag vill inte att Aia lämnar. Ingen annan för den delen.
Allt jag vill är ett ha ett fungerande rollspel med många personer...
1 mar, 2014 18:36 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen