Keiron & ErisedStone TVD
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Keiron & ErisedStone TVD
|
Borttagen
|
Haha, glömt ditt med xD Vampyren = Amber
--
Jag tog blodpåsen och undrade om jag äcklade honom om jag skulle dricka den nu, men jag brydde om det och bet hål i den.
20 feb, 2014 12:55
|
|
Borttagen
|
Huntter=Gabriel
________________
Jag betraktade Amber, som jag nu kom ihåg namnet på, medan jag lade några bröd i rosten och plockade fram smör.
20 feb, 2014 13:05
|
|
Borttagen
|
Haha xD
--
Jag var snabbt klar med blodet och torkade mig lite runt munnen.
20 feb, 2014 13:07
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig vid bordet och tuggade på en smörgås.
20 feb, 2014 13:08
|
|
Borttagen
|
Jag såg på när Gabriel åt.
20 feb, 2014 13:09
|
|
Borttagen
|
När jag hade ätit färdigt plockade jag undan och hämtade mina skolböcker.
20 feb, 2014 13:16
|
|
Borttagen
|
Jag kammade igenom håret med fingrarna, det var ganska rufsig och det satt löv lite här och där.
20 feb, 2014 13:18
|
|
Borttagen
|
Jag gick till ytterdörren.
- Ska du till skolan eller? Undrade jag och började dra på mig jackan och skorna. Klockan var snart 8 och skolbussen skulle komma vilken sekund som helst.
20 feb, 2014 13:21
|
|
Borttagen
|
Jag nickade och öppnade dörren. Jag hade fortfarande skorna på mig från igår.
20 feb, 2014 13:22
|
|
Borttagen
|
Jag gick till busshållplatsen och bussen kom om bara 1 minut. Jag sade 'hej' till schauffören och satte mig på en ledig plats ganska långt bak.
20 feb, 2014 13:25
|
Du får inte svara på den här tråden.