Prs Singwithice och Queen Boo
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Singwithice och Queen Boo
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
"Va? Det ör första gången jag... gör ett val åt honom"
jag är jättecoolig älska mig plz 20 feb, 2014 22:41 |
|
Borttagen
|
"Vad pratar du om? Jag menar att du är i Slytherin, han Gryffindor, du är vän med en Malfoy, de är fiender, ni försörde en massa saker för gryffindor förra året..."
20 feb, 2014 22:43 |
|
Queen Boo
Elev |
"Jaha... Men han är dum mot något jag inte kan hjälpa. Kan jag få visa min kommandogrej på dig?"
jag är jättecoolig älska mig plz 20 feb, 2014 22:51 |
|
Borttagen
|
"Har du också en specialtalang?"
20 feb, 2014 22:52 |
|
Queen Boo
Elev |
"Har du det?"
jag är jättecoolig älska mig plz 20 feb, 2014 22:53 |
|
Borttagen
|
"Ah…"
20 feb, 2014 22:54 |
|
Queen Boo
Elev |
"Får jag visa?"
jag är jättecoolig älska mig plz 20 feb, 2014 22:55 |
|
Borttagen
|
"Vad ska jag göra?"
20 feb, 2014 22:55 |
|
Queen Boo
Elev |
"Du ska bara stå där... Jag kommer få dig att göra en kullerbytta bara"
jag är jättecoolig älska mig plz 20 feb, 2014 22:58 |
|
Borttagen
|
"Okej, försök"
20 feb, 2014 22:58 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen