Old Hogwarts privatroll! :D
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Old Hogwarts privatroll! :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MatteSweet
Elev |
Larry blev knuffad av killen. Jag blev lite förvirrad, och gick sedan till sovsalen. Gick och lade mig tidigt för att var väldigt trött och skulle vara utvilad till första lektionen imorgon
Skicka gärna en uggla ;) 16 feb, 2014 19:56 |
|
Glucken
Elev |
Vill du att jag ska "ta hand om han, henne vad den människan nu är"
17 feb, 2014 10:55 |
|
superV
Elev |
Krabban frågade om han skulle ta hand om Larry
- ne skit i det. Han har det säkert svårt hemma. Jag menar han får ju inte ens klippa sig typ.
17 feb, 2014 23:32 |
|
Glucken
Elev |
-Ja men jag har tänkt lite och jag tycker att vi ska expandera och kanske börja göra och sälja andra sortes droger.
17 feb, 2014 23:37 |
|
superV
Elev |
17 feb, 2014 23:43 |
|
Glucken
Elev |
- ja men tror du vi kan sälja andra sotets lycka?
17 feb, 2014 23:57 |
|
superV
Elev |
17 feb, 2014 23:59 |
|
Glucken
Elev |
Ja okej men tänke på det eller måste jag kidnappa någon som vet hur man gör.
18 feb, 2014 00:31 |
|
superV
Elev |
Krabban snackade om att kidnappa folk. Jag brydde mig inte för jag var fullt upptagen att gå och sova.
18 feb, 2014 00:43 |
|
Glucken
Elev |
ööööööööhhh borde inte ha festat hela kvällen
18 feb, 2014 21:42 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen