Vänskapstråden
Forum > Off Topic > Vänskapstråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
28 okt, 2011 09:35 |
|
Borttagen
|
Vi är en tjejgrupp på 12 pers
28 okt, 2011 12:11 |
|
MonsterCookie
Elev |
Mjummjum, jag och VÄRLDENS BÄSTA hjfkfjvjhdfoasdjdjghAZUMMCOOLASTE tjejgäng ska över till en tjej i tjejgänget på måndag 8'D HALLOWEENPARTY OHYEAH!!
vi är ett gäng på 8 underbara personer - (smeknamn bara) Allie, Jane, Kates, Bibbi, Sushi, Lelle, Ems, och så jag, Resh. Sätter resten inom spoiler pg.a att jag babblar x' Spoiler: Tryck här för att visa! Mwahah, det där var kul ^^ Babblade loss lite. wolfstar deserved better. 28 okt, 2011 12:36 |
|
Elderwand
Elev |
![]() accioron, jag och childhoodlight på HP premiären. Det var så jäkla roligt att vara där, vi skrattade så mycket, pratade så mycket och åhhhh HELA UPPLEVELSEN ♥
28 okt, 2011 14:30 |
|
Luna 1
Elev |
Vår lilla tjejgrupp är inte en. Utan alla är typ uppdelade i två. Innan hade jag min fina lilla Elin@ på skolan två klasser över.
BUT NOW SHE'S GONE! D:
Tumblr.
28 okt, 2011 14:37 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Elderwand: ![]() accioron, jag och childhoodlight på HP premiären. Det var så jäkla roligt att vara där, vi skrattade så mycket, pratade så mycket och åhhhh HELA UPPLEVELSEN ♥ HAHAHAHAHAHHAHAHA BILDEN SERIÖST EFTER TYP TVÅ DAGAR SOVANDES I REGN UGH Love you though ♥
28 okt, 2011 17:14 |
|
Borttagen
|
MINA VANNER:
Shanya - Vi har skrattat och vi har gratit tillsammans. Min basta van som kan fa mig att skratta nar som helst. Underbar kvinna, underbar van. ALSKAREJ. Alexander - Min homo kompis. Vi kan prata om allt. Fran shopping till bitcharna pa plugget. Han far mig att skratta och han star upp for allt han sager. Han ar lite som Kurt Hummel fast svartharig och lang. Han ar bara for cool. Nadya - Blaharig, kort och arab C: Haha skonaste manniskan som finns! Hon har en asikt om allt och hon har en symaskin till mun. Hon ar modig, smart, knapp och sot. Beundrar hennes personlighet, MANNISKOR UTANFOR PLUGGET: Melody - HAHAHAHA. Ni vet redan mycket om henne. Martin - Javla emo han ar. HAPPY EMO KAWAII ♥ Aldrig en trakigstund med denne mupp. Shirin - En efterbliven iranier som kan imitera allt och alla. Hon ar egentligen kurd men det vet hon typ inte om xD Hon ar bara random och festlig! ALSKAR ER ALLA. 28 okt, 2011 17:28 |
|
Tonkss
Elev |
hihi, snart ska jag till min bästabästabästa kompis Saga. Jag verkligen älskar henne, vi kommer nog alltid vara vänner. ♥ I alla fall, vi ska ha ett Shrek maraton med alla fyra filmer (jag vet, jag är 14, men dom är sååå roliga)! LÄNGTAR ♥
28 okt, 2011 18:21 |
|
scarhead
Lärare |
mina vänner tar med sig godis till skolan som vi småäter efteråt fast jag inte får tihi
fast mina två bästisar är helt akdbeifnrg. helt ''HAHAHH AAA och du vet blabla ♥'' i ena stunden och sen ''GAH JAG HATAR DIG BITCH DRA DIT PEPPARN VÄXER.'' men jag och dom misstolkar ALLT. ♥ 28 okt, 2011 18:29 |
|
JoLizz
Elev |
Johanna. Du är så fin. ♥ Min bästa vän, som vet vad jag ska säga innan jag säger det, som ser mina tårar innan de faller. Vi har hållit ihop så länge att jag inte kan komma ihåg någon tid när vi inte har varit kompisar. Vi kan vara barnsliga utan att skämmas,
och det är så härligt. Du är den jag vänder mig till först, alltid. Det betyder mycket för mig, ska du veta, att du har valt mig som vän, trots alla mina fel. Du hade kunnat välja vem som helst. Men du valde mig. ![]() Jag älskar att du kan ringa mig mitt i natten och prata i två timmar. Jag älskar när vi går långa promenader på landet. Jag älskar när vi töntar oss på stan och provar fula kläder. Jag älskar när du försöker var låtsas-sur på mig för att jag har växt om dig, ![]() Och framför allt, JAG ÄLSKAR DIG min underbara vän. pusspuss ![]()
![]()
28 okt, 2011 18:44 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen