PRS med huffpuff
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med huffpuff
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
7 jan, 2014 15:41 |
|
huffpuff
Elev |
7 jan, 2014 15:42 |
|
TildeW
Elev |
7 jan, 2014 15:44 |
|
huffpuff
Elev |
Jennifer lyssnar utanför dörren om någon är där. Hon hör inget, och går ut. Men Sam står utanför dörren och hon försöker stänga den igen, men han sätter foten för dörren och hon kan inte stänga den. Då ser Jennifer att Sam har gråtit och han kramar henne. De kramar varandra jättelänge och han viskar "förlåt" till henne. Jennifer börjar gråta igen.
- Förlåt, men jag är kär i Blaine... viskar han. - Jag vet, säger Jennifer och nickar.
7 jan, 2014 15:50 |
|
TildeW
Elev |
Flytta tillbaka?! skriver Kurt.
Ja! Tillbaka skriver jag och slänger iväg mobilen och går till mitt rum och packar.
7 jan, 2014 15:54 |
|
huffpuff
Elev |
Jennifer går upp tidigt nästa morgon. När sminket och håret är på fixat smyger hon ner till Blaines rum. Hon känner sig extra glad idag och väcker honom med sång.
Sam sov inte över igår, och det tycker Jennifer är bra. Nu kan hon chilla med Blaine istället för att bara titta på Sam, och bli avundsjuk på Blaine.
7 jan, 2014 21:38 |
|
TildeW
Elev |
Nästa morgon vill jag inte vakna. Jag kliver upp och gör mig iordning. Jag tar min resväska och går hela vägen till skolan. Inne i Glee-kören pratar Will tills jag avbryter med en harkling.
8 jan, 2014 06:58 |
|
huffpuff
Elev |
Jennifer får nästan en hjärtattack när Kelly säger "jag måste berätta nåt". Hon såg att hon hade en resväska med i morse, och hon vill inte att hennes enda vän ska flytta.
8 jan, 2014 19:50 |
|
TildeW
Elev |
"Vad?" Säger Will.
"Mitt flyg går om någon timme så vi gör det snabbt!" Säger jag. "Vad är det för något?" Säger Tina snabbt. "Jag ska åka tillbaka till Kalifonien, och eftersom ni varit så bra vänner så tänkte jag sjunga en låt som påminner om er!" Säger jag. Jag ser allas minner. Fast Santana bara flinar. Fast Jennifers och Kurts minner är så deprimerande som dom kan bli. "Vill du börja?" Frågar Will. Jag nickar och börjar sjunga. Mmmmm Yeah Yeah Mmmmm We are friends for life Hold that deep inside Let this be your drive To survive And just stand high and tall Make sure you give your all And if you ever fall Know that I'm right here We'll always be together Don't you worry, oh I'll always be by your side Don't you worry Don't worry, no no no The circle will never end Just know that we'll meet again And we'll always be together Forever always, oh I am here Efter en stund är jag färdig.
8 jan, 2014 20:01 |
|
huffpuff
Elev |
Jennifer känner att hon börjar gråta. Hon försöker sluta, men det går inte. Tina gråter också. Och Sam. Och Kurt. Alla förutom Santana verkar väldigt ledsna och Tina springer fram och kramar om Kelly. Efter ett tag följer fler och fler efter, och alla står och kramar Kelly.
8 jan, 2014 20:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen