American highschool ORS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > American highschool ORS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"USA!", vad är det med den här tjejen?
17 nov, 2013 15:58 |
|
Borttagen
|
- Hm...aldrig hört talas om det!
17 nov, 2013 16:09 |
|
Borttagen
|
"Okej.... jag har lektion nu, ses", jag vänder mig om och går mot skolbyggnaden.
17 nov, 2013 16:12 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Jag sträcker på mig och går in på matten. Det är decimaltal. Jag ler och tänker att jag iallafall får tid över isåfall. Jag gör klar uppgiften på tio minuter, medan genomsnittet hamnar på 22, de bästa på typ 18 och de sämsta på ungefär 30. Jag tänker på mina kattungar och hoppas att de klarar sig ett tag, då jag och Liam ska gå på bio. Jag läser lite ur min bok, Insurgent, och fortsätter att tänka på Liam.
17 nov, 2013 16:24 |
|
Borttagen
|
Matten är tråkig och jag jobbar med det ointressanta testet. Efter 15 minuter är jag klar, sen sitter jag och gungar på stolen i ytterligare fyra.
17 nov, 2013 16:26 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Jag sneglar på flickan som sa förlåt förut. Det känns som jag har sett henne innan någon gång.. Jag kastar bort tanken. Det var väl bara Deja vu, och inget speciellt. Jag blir ändå nyfiken och kastar blickar åt hennes håll. Jag har nästan glömt bort Liam.
17 nov, 2013 16:29 |
|
Borttagen
|
Jag känner blickar bakifrån och börjar nästan morra. Tur nog drog jag tillbaka lusten och lämnar in pappret istället.
Nästa lektion är sport. 17 nov, 2013 16:32 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Nästa lektion var engelska, så jag tog fram mina böcker och gick till klassrummet. Det var slut efter detta, och då skulle jag ÄNTLIGEN få gå på bio med liam.
17 nov, 2013 16:37 |
|
Borttagen
|
Jag kastade mig i gympakläderna och sprang några rundor som uppvärmning. Sen blev det tävling mellan alla, vilket jag lätt vann.
Jag märkte att många i klassen fick lite mer respekt för mig... 17 nov, 2013 16:38 |
|
Borttagen
|
(Måste hoppa ut! Sry)
17 nov, 2013 18:21 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen