HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Armida ser leende på oss.
"Så, har ni någon strategi klar än?" frågar hon. "Jadå" nickar jag. 5 dec, 2013 21:01 |
|
Queen Boo
Elev |
"Det kan man säga" muttrade jag tyst. Använda besvärjelser på de andra... men det sa jag inte
jag är jättecoolig älska mig plz 5 dec, 2013 21:08 |
|
Borttagen
|
Jag flinade mot henne, hon verkade tveka.
5 dec, 2013 21:09 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag ansträngde mig för att inte slå honom i ansiktet.
jag är jättecoolig älska mig plz 5 dec, 2013 21:10 |
|
Borttagen
|
"Ja, hungerspelen är ingen lek" sa jag både till Armida och tjejen.
5 dec, 2013 21:11 |
|
Queen Boo
Elev |
"Jaså inte?" Sa jag ironiskt. "Det trodde jag! "
jag är jättecoolig älska mig plz 5 dec, 2013 21:13 |
|
Borttagen
|
"Bara för karriäristerna" sa jag, men undrade om inte jag själv var en.
5 dec, 2013 21:15 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag suckade otåligt. "Tröghuvud" muttrade jag
jag är jättecoolig älska mig plz 5 dec, 2013 21:16 |
|
Borttagen
|
Jag himlade med ögonen och reste mig.
"Tja, det är kväll" sa jag lite diskret. "Det var något jag skulle göra då" 5 dec, 2013 21:18 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag reser mig upp."kom då"
jag är jättecoolig älska mig plz 5 dec, 2013 21:19 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen