Roll mellan mig och Liv_Weasley
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Va?! Men man måste äta! Det vet du väll." Sa jag. "Hur kan du missa både middag och frukost?"
7 nov, 2013 22:07 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Det är klart jag vet! Och jag åt inte igår för att jag var på någon kusin eller så hela kvällen och dem hade inte gjort något vegetariskt till mig" jag tog en klunk vatten "och imorse hann jag inte.. jag försov mig!"
7 nov, 2013 22:11
Detta inlägg ändrades senast 2013-11- 7 kl. 22:34
|
|
Borttagen
|
"Jaha. Ja, du ser ut som om du inte fått mat på flera veckor." Sa jag och log.
7 nov, 2013 22:33 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Hehe, ja det gör jag säkert!" Sa jag och torkade mig om munnen.
7 nov, 2013 22:35 |
|
Borttagen
|
Jag flinade mot henne och tog en till tugga av maten.
8 nov, 2013 11:41 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Men.. Gillar du bacon? För det fanns med bacon i!" Sa jag.
8 nov, 2013 13:28 |
|
Borttagen
|
"Ja. Jag tog det... Tror jag." Sa jag och kollade. "Jo, det tog jag."
8 nov, 2013 13:41 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Okej!" Jag hoppades på allt att jag inte av stress och fart råkade ta den..
8 nov, 2013 14:03 |
|
Borttagen
|
"Säker på att du inte tog den?" Sa jag skrattandes.
8 nov, 2013 16:15 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Eeeh.. Jag hoppas inte det...!" Sa jag nervöst. Jag petade i den för att se om det var något bacon i.
8 nov, 2013 16:27 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen